Hallo,
Ik heb via ebay een DX-N gekocht. (ik was in mijn vorige auto gewend aan een VDO5000)
Mijn eerste ervaringen zijn niet geweldig.
-Het duurt heel lang voordat hij weet waar hij rijdt. (na het starten)
-In de handleiding staat dat in instellingen/3tandwieltjes/de optie clock moet staan....deze komt bij mij niet voor. Ik kan hierdoor mijn clock niet instellen!!! Kan dit komen door een nieuwe of verkeerde software versie gebruik? ik heb een nieuwe 2005benelux gekocht via teleatlas. (hij heeft nieuwe software geinstalleerd)
-Hij is snel de weg kwijt!!
Ik heb hem laten inbouwen bij een prof. inbouw station.
Herkend iemand deze problemen? Ik heb het gevoel dat de vdo betrouwbaarder is!!
Alvast bedankt,
Stefan
Blaupunkt DX-N (problemen)
-
- New Member
-
- Starting Member
Heeft volgens mij toch te maken met inbouw en calibratie.
Ook iets waar men op moet letten, zeker als het van een particuliere verkoop komt, is of het een DX-N is met de oude of nieuwe besturingssoft. Deze zit in het toestel zelf en heeft niets te maken met de CD.De eerste modellen DX-N hadden geen klok. Je moet eens kijken tot hoeveel de schaal van je kaart gaat (50 of 100m) en of er reeds de autospeller aanwezig is.
Ook iets waar men op moet letten, zeker als het van een particuliere verkoop komt, is of het een DX-N is met de oude of nieuwe besturingssoft. Deze zit in het toestel zelf en heeft niets te maken met de CD.De eerste modellen DX-N hadden geen klok. Je moet eens kijken tot hoeveel de schaal van je kaart gaat (50 of 100m) en of er reeds de autospeller aanwezig is.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
dx-n
Bedankt,
De inbouw is 3x gecheckt. Dat was goed. Ik heb een orginele teleatlas 2005 cd. Deze gaat eerst de systeem software update. ik heb een auto check en 50m schaal!!!
bedankt
Stefan
mischien is hij defect!!!
Hij heeft vooral in de ochtend een betrouwbaarheids probleem.....
De inbouw is 3x gecheckt. Dat was goed. Ik heb een orginele teleatlas 2005 cd. Deze gaat eerst de systeem software update. ik heb een auto check en 50m schaal!!!
bedankt
Stefan
mischien is hij defect!!!
Hij heeft vooral in de ochtend een betrouwbaarheids probleem.....
ErikB schreef:Heeft volgens mij toch te maken met inbouw en calibratie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 333