Aankoop ms5500 xl of ms5400

buster
New Member
New Member

Aankoop ms5500 xl of ms5400

Bericht door buster »

Hallo :) , ben pas nieuw hier en sta op punt me een navigatie aan te kopen , moet nog beslissen welk van de 2 types.
Nu heb ik een vraagje , Bij een nieuw systeem zit standaard een DVD of cd-schijfje met heel Europa erop. U heeft dan de keuze voor een jaar lang toegang tot de informatie van Europa óf twee jaar lang Benelux.
Dus stel dat ik kies voor 2 jaar lang Benelux , kan ik dan enkel 2 jaar in benelux rond toeren , maar dus niet naar bv frankrijk rijden , na die 2 jaar MOET ik dan een jaarlijkse bijdrage (89 Euro ) betalen om uptodate te blijven , zoniet kan je niet meer verder navigeren , of kan je gewoon verder blijven navigeren maar dan zonder updates .
Sorry moest dit een moeilijke vraag zijn , wil eerst wel goed geinformeerd zijn alvorens zo een bedrag te spenderen aan een goed toestel . :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Als je gaat voor de MS5500 dan krijg je 2 DVD's met daarop Europa. 1 DVD is van Navteq en 1 is van TeleAtlas. Als je kiest voor de MS5400 dan krijg je 2x 8 CD's (met daarop de verschillende landen(-groepen)). Je moet dan dus DJ'en als je naar een ander land gaat. Als je 2 jaar Benelux neemt kun je 2 jaar lang gratis navigeren in de Benelux. Je krijgt gedurende die periode gratis nieuwe kaarten (van heel Europa) en softwareupdates. Als je dan naar een ander land wil gaan zul je voor die periode dat je daarheen wilt dat land moeten laten vrijschakelen. Dat kost natuurlijk geld. Je kunt dus wel navigeren in het buitenland, maar je moet dat dan wel eerst vrijschakelen. Als die 2 jaar is afgelopen zul je weer een nieuw contract moeten afsluiten. Dit kan dan een onbeperkt abonnement zijn (waarbij je geen updates krijgt) van bijvoorbeeld de Benelux of Europa. Het kan ook weer een abonnement zijn met updates voor de Benelux of Europa (een andere combinatie van landen is ook mogelijk, zoals de Benelux én Duitsland ofzo). Je moet dus na de eerste periode (1 jaar Europa of 2 jaar Benelux) weer een nieuw abonnement afsluiten. De keus is dan aan jou of je weer een abonnement neemt met updates of zonder updates.

Is het zo wat duidelijker?

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”