Leverproblemen CIX 3000 / CI 3000

pdiscs
Starting Member
Starting Member

Leverproblemen CIX 3000 / CI 3000

Bericht door pdiscs »

Ik had via internet de CIX3000 BLUE en de CI 3000 besteld. Ik dacht dat ik daarmee de ideale bluetooth carkit had.

Wordt ik vanochtend door de leverancier gebeld, het spul is niet te leveren...

Weet iemand hier meer van? Of nog belangrijker, weet iemand een leverancier die dit spul op voorraad heeft?
Alfa 147 met ConnectNav+
MS 5100
MS 5700

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Hmmm... Dat is vreemd. Kon jouw leverancier ze niet meer leveren of kan VDO ze niet meer leveren? Het is wel even belangrijk dit onderscheid aan te geven ;).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pdiscs
Starting Member
Starting Member

Bericht door pdiscs »

Toho_NL schreef:Hmmm... Dat is vreemd. Kon jouw leverancier ze niet meer leveren of kan VDO ze niet meer leveren? Het is wel even belangrijk dit onderscheid aan te geven ;).

Groetjes,

Toho_NL.
Volgens de leverancier (hier op het forum bekend), kan hij niet leveren omdat zijn leverancier het niet kan leveren. Hij gaat me het geld (270 euro) terugstorten, dat doet hij natuurlijk niet zomaar... Ik weet natuurlijk niet wie zijn leverancier is.
Alfa 147 met ConnectNav+
MS 5100
MS 5700

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Heb je al contact gehad met http://www.jncs.nl?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pdiscs
Starting Member
Starting Member

Bericht door pdiscs »

Gerritje schreef:Heb je al contact gehad met http://www.jncs.nl?
Daar had ik het besteld, zij konden niet leveren. Jeroen heeft me vanochtend gebeld...
Alfa 147 met ConnectNav+
MS 5100
MS 5700

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fransnacht
Senior Member

Bericht door fransnacht »

probeer eens in duitsland anders

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Volgens de leverancier (hier op het forum bekend), kan hij niet leveren omdat zijn leverancier het niet kan leveren. Hij gaat me het geld (270 euro) terugstorten, dat doet hij natuurlijk niet zomaar... Ik weet natuurlijk niet wie zijn leverancier is.
Ik neem aan dat JNCS het geld toch gewoon terug stort!??? Als hij toch niet kan leveren en jij hebt al betaald! JNCS is een bekende leverancier en ik denk dat hij dit toch gewoon netjes oplost. Laat het ons wel weten svp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Hoi Beckeronline,

Ik denk dat je het verkeerd leest... Hij bedoelt volgens mij met dat JNCS het geld niet zomaar terugstuurt dat dit alleen gebeurd omdat het niet meer te leveren is. Als het nog wel te leveren was dan had ie ook gewoon ff kunnen wachten. Ik denk niet dat JNCS ermee bedoelt dat hij het geld niet zomaar terug stort (dat de klant er iets voor moet doen). Ik begreep uit het berichtje dat de klant gewoon zijn geld terug krijgt (omdat JNCS dit apparaat niet meer kan leveren).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

@ Toho idd.... heb het nog een keer doorgelezen en precies zoals jij zegt staat het er. En dit had ik ook al verwacht!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pdiscs
Starting Member
Starting Member

Bericht door pdiscs »

beckeronline schreef:
Ik neem aan dat JNCS het geld toch gewoon terug stort!??? Als hij toch niet kan leveren en jij hebt al betaald! JNCS is een bekende leverancier en ik denk dat hij dit toch gewoon netjes oplost. Laat het ons wel weten svp.
Ik maak me over het geld geen zorgen. Jeroen van JNCS heeft me beloofd het geld z.s.m. terug te storten. Ik vind het alleen jammer dat ik de spullen niet kan krijgen...
Alfa 147 met ConnectNav+
MS 5100
MS 5700

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”