Ik heb een Alpine INA 033R in een Vectra C geplaatst. De speedpuls aangesloten en dit is een duidelijke goede puls, maar de unit navigeert alleen op de sataliet en corrigeert niet bij met de speedpulse. Gevolg is dat de unit alles te laat aangeeft en eigenlijk naijlt.
Als we Tinfo en Source gelijktijdig indrukken komen we in een menu waar o.a de speedpulse is te controleren in km/h. Ook kunnen we hier een ferquentie van de speedpulse instellen.
Mijn vraag is: Wie weet welke code hier in gesteld moet worden voor een Opel Vectra C?
Graag reakties van mensen met ervaring hierin,.....dan kan ik weer tijdig mijn info krijgen of ik nu wel of niet moet afslaan...)
Alpine INA 033R in Opel Vectra C 2005
-
- New Member
-
- New Member
En toch lijkt jouw probleem een tago-probleem. Ik heb een ina-n333 in een renault scenic. Ik had het probleem dat als ik op een kruising af reed, de navi heel even de tegenoverliggende straatnaam op het display toonde, ondanks dat het knipperende bolletje die je in je display ziet als er GEEN dvd inzit knipperde.
Oplossing was een API-4 tussen het signaal, waaruit een perfect schone puls komt.
Nog een vraag aan jouw: je hebt het over de toetsencombinatie source en t-info, ik heb dit bij mijn n-333 getest, maar werkt niet. Werkt dit alleen bij een 033??
Grtn Robert
Oplossing was een API-4 tussen het signaal, waaruit een perfect schone puls komt.
Nog een vraag aan jouw: je hebt het over de toetsencombinatie source en t-info, ik heb dit bij mijn n-333 getest, maar werkt niet. Werkt dit alleen bij een 033??
Grtn Robert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Alpine INA 033R in Opel Vectra C 2005
jack007 schreef:Ik heb een Alpine INA 033R in een Vectra C geplaatst. De speedpuls aangesloten en dit is een duidelijke goede puls, maar de unit navigeert alleen op de sataliet en corrigeert niet bij met de speedpulse. Gevolg is dat de unit alles te laat aangeeft en eigenlijk naijlt.
Als we Tinfo en Source gelijktijdig indrukken komen we in een menu waar o.a de speedpulse is te controleren in km/h. Ook kunnen we hier een ferquentie van de speedpulse instellen.
Mijn vraag is: Wie weet welke code hier in gesteld moet worden voor een Opel Vectra C?
Graag reakties van mensen met ervaring hierin,.....dan kan ik weer tijdig mijn info krijgen of ik nu wel of niet moet afslaan...)
Volgens mij zou een stuk rijden met de auto voldoende moeten zijn om de unit zichzelf te doen calibereren.
De speedpuls wordt dan toch gecontroleerd met behulp van de satelieten?
Ik heb de 033 in mijn auto nog nooit hoeven instellen. Werkt prima.
(dit terwijl ie uit een Volvo kwam)
Hide post links |
-
- Senior Member
Kennen jullie deze site http://www.geo24.de/forum/thread.php?th ... er=&page=1
Hierin staat duideljk beschreven hoe je het opstart logo van een Alpine aan je automerk aan kunt passen
Hierin staat duideljk beschreven hoe je het opstart logo van een Alpine aan je automerk aan kunt passen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Moderator
@Gerritje: ik dacht dat dit alleen betrekking had op de INA-N333R... Of dit ook werkt op een INA-033R vraag ik me af. Weet jij of dit wel zou moeten werken?
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
Of het bij de 033 definitief gaat of niet ben ik nog niet achter want er staan her der nog een paar vragen van gebruikers open.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Moderator
Ok, dan wacht ik dat ff af .
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Normal Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-