Truus heeft griep (of erger)

Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Truus heeft griep (of erger)

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Vandaag van huis onderweg naar Amsterdam en dan ga ik eerst een stuk over de parallelweg naast de A27 tot aan Raamsdonksveer. Even de A59 op en dan onder de A27 door en bij d stoplichten links af naar de A27.
Vandaag wilde truus mij de A59 ops sturen, bij de stoplichten keren, de A59 de andere kant op rijden, de eerste afslag nemen, via de rotonde en de brug weer naar de andere zijde van de A59, nog een keer links aanhouden en vervolgens bij de stoplichten links af de A27 op.
Om een of andere reden moest ik een ereronde rijden over een viaduct en een stukje snelweg.

Vanmiddag moet ik via hetzelfde punt naar Made. Normaliter ga ik over het viaduct van de A59, op de rotonde links af en vervolgens de A59 volgen. Echter wil Truus mij eerst de A59 op hebben vervolgens bij de stoplichten laten keren en dan de westelijke baan van de A59 nemen.

Alles is dus met de Navteq 2004/2005 CD. Echter de TA doet precies hetzelfde.
Thuis gekomen even geprobeerd met Alturion en ook hier heeft de gekte toegeslagen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Denniskl
Normal Member
Normal Member

Bericht door Denniskl »

Ik heb bijna het zelfde op het dat punt!!! :evil:

Onze "thuisbasis" is Weesp (bij Amsterdam).
Als ik dan uit de richting Roosendaal kom, dan zou ik de A59 en dan ook de A27 nemen. (verderop via de A2)
Maar zodra ik ook de kruising A59/A27 nader, wil het systeem dat ik rechtsaf de A27 op ga, richting Breda!
Ze zegt dan ook "de volgende afslag nemen na 'zoveel honderd' meter, om de autosnelweg op te gaan".
Het is niet eens een afslag, het is gewoon rechts afslaan.
Maar dan moet ik dus de A27 op, richting Breda, om de volgende afrit weer te nemen en dan mag ik aan de andere kant van de snelweg er weer op draaien om richting Utrecht te gaan. Dat doet ze altijd.

Maar zelf heb ik nooit zo gereden, dus zal het ook niet doen. En dan blijft ze maar janken: Indien mogelijk omkeren :roll: :cry: :evil:
En dan wil je soms wel eens zeggen: Vrouwen ook... :?
[color=blue]kijk hier maar: [url=http://www.showyoursound.nl/Public/ShowCase/Showcase.asp?id=2170]Mijn Volvo S40 en wat er in zit[/url] [/color]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Rns 510 heeft geen geluid en geeft op media tijdbalk 00:00 aan
    door harunulusoy » 20 jun 2016 22:59 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 925