Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Peugeot 406 break 2003 gekocht.Bij deze auto zit navigatie ingebouwd.Maar ik mis de cdrom voor deze auto.Hoe ken ik hier aankomen.
Bij peugeot dealer gevraagd ,maar had deze niet.
Ik heb een Avic 940BT met een kaartupdate (Here) van 2015. Nu valt mij op dat ik geen TMC info krijg. Bij verkeer/instellingen kan ik (vaak) ook niet kiezen uit een tmc provider. Soms staat er wel een TMC provider ( skyradio). Lijkt me toch...
Hallo ik zit met een probleem en dat is ik heb een din 2 radio uit china met IGO-Primo navigatie er op maar wil er graag tomtom op hebben ik heb zelf een tomtom xxl en heb deze software naar een lege sd kaart gekopieerd maar als ik deze kaart in...
Ik heb een pioneer CNDV-50MT radio in mijn camper. Ik kan de achteruitrijcamera niet meer gebruiken vandaar dat ik een mogelijkheid zoek om hem weer op te starten. Wie kan mij helpen aan de dvd CNDV 50 MT, of wil hem tegen betaling even lenen zodat...
Nog nooit zo een slecht navigatiesysteem gehad.
Veel ontbrekende flitsers, trajectcontroles, schoolzones, veel verkeerde en/of ontbrekende snelheden.
Je kan niets van deze melden via het navigatiesysteem.
Verbinden apps zoals bv Garmin drive en...
hoi ik wil een radio met navigatie din2 kopen voor mijn auto ik moet de software zelf downloaden en installeren maar heb geen idee hoe ik dat moet doen het downloaden gaat via naviextra daar kom ik nog wel uit maar hoe zet ik het op de radio...