C-IQ DVD 2005
-
- Senior Member
re
Hallo
ja zoals jw al zegt europa flitsinfo 2 jaar voor 89 euro
heb al een nieuwe flitspaal ondek die niet op de 2004-1 dvd stond en wel op de 2005-1 dvd van TA
en toch in Groesbeek al een Kruising gevonden die is aangepast en nu goed is
en dat was ie niet met de 2004-2 dvd
dus ook in Groesbeek kleine verbeteringen.
((( Tevens geeft mijn TA 2005-1 Nu op de snelweg als je eraf gaat de Afritnr door
dat deed de 2004-2 dvd van TA NIET )))
dus wel wat veranderingen t o v de 2004-2 dvd
Laurens
ja zoals jw al zegt europa flitsinfo 2 jaar voor 89 euro
heb al een nieuwe flitspaal ondek die niet op de 2004-1 dvd stond en wel op de 2005-1 dvd van TA
en toch in Groesbeek al een Kruising gevonden die is aangepast en nu goed is
en dat was ie niet met de 2004-2 dvd
dus ook in Groesbeek kleine verbeteringen.
((( Tevens geeft mijn TA 2005-1 Nu op de snelweg als je eraf gaat de Afritnr door
dat deed de 2004-2 dvd van TA NIET )))
dus wel wat veranderingen t o v de 2004-2 dvd
Laurens
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
DVD Eur 2005/01 wordt niet geaccepteerd door systeem
Vandaag DVD 2005/01 ontvangen (helaas zonder software upgrade waarop ik ook gevraagt had), zat er op te wachten want mijn systeem was geleverd met 2003/2NT.
Echter accepteerd mijn systeem deze DVD niet, hij geeft de melding verkeerde DVD/CD
Nu is er misschien een klein probleempje, dat is dat ik mijn systeem per internet aangemeld heb en daarbij de verkeerde software vermeld hebt (2004-1 ipv 2003/2/NT) Nu schijnt het dat de codes niet backwards compatible zijn.
en bij het C-IQ center willen ze geen nieuwe code vrijgeven, aangezien het mijn fout is.. Dom Dom Dom....
of ik moet 1 maand benelux afnemen a 19 euro, maar daar heb je niks aan als je vrijdag naar de italiaanse sneeuw gaat.
Weet iemand hoe het kan dat de DVD niet wordt geaccepteerd? kan het hiermee te maken hebben?
Morgen maar met C-iq bellen kijken wat die te zeggen hebben.
Echter accepteerd mijn systeem deze DVD niet, hij geeft de melding verkeerde DVD/CD
Nu is er misschien een klein probleempje, dat is dat ik mijn systeem per internet aangemeld heb en daarbij de verkeerde software vermeld hebt (2004-1 ipv 2003/2/NT) Nu schijnt het dat de codes niet backwards compatible zijn.
en bij het C-IQ center willen ze geen nieuwe code vrijgeven, aangezien het mijn fout is.. Dom Dom Dom....
of ik moet 1 maand benelux afnemen a 19 euro, maar daar heb je niks aan als je vrijdag naar de italiaanse sneeuw gaat.
Weet iemand hoe het kan dat de DVD niet wordt geaccepteerd? kan het hiermee te maken hebben?
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: DVD Eur 2005/01 wordt niet geaccepteerd door systeem
Het klopt dat die codes NIET backwards compatibel zijn, oftewel wanneer je een code voor de 2004 hebt kun je geen 2003 DVD gebruiken. Wat ik echter niet snap is dat dan de 2005/1 DVD niet gelezen kan worden, dat klopt m.i. niet. Immers als je de 2004/1 DVD wel kunt lezen kun je, zonder nieuwe code ook de 2005/1 DVD lezen zolang de termijn van de 2004/1 DVD niet verstreken is. Of heb je soms een UNLIMITED, gebaseerd op de 2004/1? Dan kun je de 2003 niet lezen, maar ook de 2005/1 is dan onbruikbaar.kuif schreef:Vandaag DVD 2005/01 ontvangen (helaas zonder software upgrade waarop ik ook gevraagt had), zat er op te wachten want mijn systeem was geleverd met 2003/2NT.
Als dat laatste het geval is kun je probreren een deal te maken voor een omschakeling naar een contract met beperkte tijdsduur. Als je daarbij dan ook een flitsinfo contract afsluit voor Europa, met flitspalen in de Benelux, Duitsland, Frankrijk en Italië is men denk ik bereid jouw unlimited tegen gunstige voorwaarden om te zetten.
Voor die flitsinfo heb je echter wel de SW MO 5595 nodig. Welke heb je nu?
Ben benieuwd naar het vervolg.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Was het niet ook zo dat je minstens MS5595 moest hebben voor de DVD's vanaf 2004-2? Misschien dat het hierdoor komt dat de 2005-1 niet geaccepteerd wordt?
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Starting Member
Moet opzoek naar 2004-02 met software
Net met C-IQ centrum gesproken,
duurde wel lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg, maar Dimitri werkte goed mee.
Moet even bij de VW dealer langs of bij Eastmotive in Duiven om te kijken of ze daar 2004-2 hebben liggen met software update.
Dit moet het probleempje verhelpen.
I'll keep you updated.
duurde wel lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg, maar Dimitri werkte goed mee.
Moet even bij de VW dealer langs of bij Eastmotive in Duiven om te kijken of ze daar 2004-2 hebben liggen met software update.
I'll keep you updated.
Hide post links |
-
- Moderator
Is het nog gelukt met die software? Ik heb hier thuis ook MO5595 liggen. Mocht het niet lukken bij die winkels, dan kunnen we altijd ff kijken of we wat kunnen afspreken... Ik heb helaas geen 2004-2 DVD, maar wel de laatste software. Ik hoor het wel.
Groetjes uit Beuningen,
Toho_NL.
Groetjes uit Beuningen,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Moet opzoek naar 2004-02 met software
Daaruit concludeer ik dus dat je een gewoon Abo hebt, niet een unlimited. En dan heb je inderdaad de 9.5 SW nodig om je 2005/1 DVD te kunnen gebruiken.kuif schreef:Net met C-IQ centrum gesproken,
I'll keep you updated.
Als die SW ingespeeld is heb je volgens mij geen 2004/2 DVD meer nodig, je kunt dan in één keer de 2005/1 gebruiken.
Succes,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat ze bovenstaande update niet gewoon aan een ieder uitleveren maar dat je er eerst voor moet bellen!! Er zijn gezien de verkoopcijfers enkele duizenden (alleen al in Nederland) ci-q klanten en het merendeel weet waarschijnlijk niet van de update af! Gezien de reacties is het niet weinig wat er veranderd is in de databases. Maar uiteraard levert het voor vdo een flinke besparing op om een update over te slaan!
Lees nog maar eens de website:
C-IQ navigatie – Altijd beter onderweg
Ieder jaar verandert het wegennet met ongeveer 15 %. Geen probleem, want als C-IQ klant beschikt u dankzij de praktische update-service2, altijd over de meest actuele navigatiegegevens en C-IQ reisproducten. De CD’s resp. DVD’s krijgt u regelmatig automatisch en geheel gratis thuisgestuurd. De aankoop van nieuwe wegenkaarten vervalt – nog een sterk argument voor C-IQ.
Altijd automatisch de meest recente......
11.1 De C-IQ-software en eventuele updates worden u voor de overeengekomen periode ter beschikking gesteld.
Lees nog maar eens de website:
C-IQ navigatie – Altijd beter onderweg
Ieder jaar verandert het wegennet met ongeveer 15 %. Geen probleem, want als C-IQ klant beschikt u dankzij de praktische update-service2, altijd over de meest actuele navigatiegegevens en C-IQ reisproducten. De CD’s resp. DVD’s krijgt u regelmatig automatisch en geheel gratis thuisgestuurd. De aankoop van nieuwe wegenkaarten vervalt – nog een sterk argument voor C-IQ.
Altijd automatisch de meest recente......
11.1 De C-IQ-software en eventuele updates worden u voor de overeengekomen periode ter beschikking gesteld.
Hide post links |
-
- Starting Member
Toho ik houd dit even in gedachten, aangezien Beuningen en Oosterhout hemelsbreed maar 5 km van elkaar verwijdert is, jammer dat die nieuwe stadsbrug er nog niet is!
Als het niet lukt laat ik het je even weten, zou super zijn als ik vanavond even die software update kan instaleren.
keep you informed
p.s. C-IQ melde mij dat het een fout van C-IQ center was door geen software-update mee te leveren, standaard word deze 2005/01 versie ook niet verstuurd.
Als het niet lukt laat ik het je even weten, zou super zijn als ik vanavond even die software update kan instaleren.
keep you informed
p.s. C-IQ melde mij dat het een fout van C-IQ center was door geen software-update mee te leveren, standaard word deze 2005/01 versie ook niet verstuurd.
Hide post links |
-
- Senior Member
Je hebt deels gelijk Beckeronline, maar het is vanuit jouw positie niet geheel correct om hier op te reageren.
De registratie van CIQ is een secuur werk, vanwege de verschillende soort abo's, helaas gaat het daar soms fout.
Maar ik blijf erbij dat CIQ een goed systeem is, hoe moet je bijvoorbeeld bij Becker weten of er nieuwe software beschikbaar is?? Stuurt Becker geregistreeerde gebruikers een brief (dat weet ik echt niet hoor, ben benieuwd of dat zo is).
De registratie van CIQ is een secuur werk, vanwege de verschillende soort abo's, helaas gaat het daar soms fout.
Maar ik blijf erbij dat CIQ een goed systeem is, hoe moet je bijvoorbeeld bij Becker weten of er nieuwe software beschikbaar is?? Stuurt Becker geregistreeerde gebruikers een brief (dat weet ik echt niet hoor, ben benieuwd of dat zo is).
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi Kuif,
Is prima. Ik merk het wel. De software ligt hier, dus als je hem niet bij een ander kan krijgen kunnen we hem hier wel ff inspelen. Wat voor systeem heb jij eigenlijk? Ik heb dat nog niet gelezen. Die MO5595 werkt namelijk alleen op een MS5400 / MS5500. Trouwens, bij het typen van dit bericht schiet me te binnen dat je het had over de 2005-1 DVD. Dan heb je dus een MS5500 (XL), klopt dat? En wat voor abonnement heb je? Heb je een limited of een unlimited abonnement (krijg je normaal wel of niet automatisch updates?)? En heb je Benelux, Europa of nog iets anders?
Groetjes,
Toho_NL.
Is prima. Ik merk het wel. De software ligt hier, dus als je hem niet bij een ander kan krijgen kunnen we hem hier wel ff inspelen. Wat voor systeem heb jij eigenlijk? Ik heb dat nog niet gelezen. Die MO5595 werkt namelijk alleen op een MS5400 / MS5500. Trouwens, bij het typen van dit bericht schiet me te binnen dat je het had over de 2005-1 DVD. Dan heb je dus een MS5500 (XL), klopt dat? En wat voor abonnement heb je? Heb je een limited of een unlimited abonnement (krijg je normaal wel of niet automatisch updates?)? En heb je Benelux, Europa of nog iets anders?
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo ToHo,
Je vroeg:
JW
Je vroeg:
Een posting eerder had ik geschreven, als reactie op kuif's opmerking over de DVD 2005/1 die hij thuisgestuurd had gekregen:En wat voor abonnement heb je? Heb je een limited of een unlimited abonnement (krijg je normaal wel of niet automatisch updates?)? En heb je Benelux, Europa of nog iets anders?
Groet,Daaruit concludeer ik dus dat je een gewoon Abo hebt, niet een unlimited. En dan heb je inderdaad de 9.5 SW nodig om je 2005/1 DVD te kunnen gebruiken.
Als die SW ingespeeld is heb je volgens mij geen 2004/2 DVD meer nodig, je kunt dan in één keer de 2005/1 gebruiken.
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Becker stuurt geregistreerde klanten een nederlandse brief met daarin de melding dat er nieuwe software te verkrijgen is. Maar ook op de website staat vermeld wat de meest actuele software versie is.
Dit is ook een punt wat ik niet zie op de c-iq website...... dus je weet niet of je wel de meest recente update hebt!
Dit is ook een punt wat ik niet zie op de c-iq website...... dus je weet niet of je wel de meest recente update hebt!
Hide post links |
-
- Moderator
@ JW: Ja dat klopt wel, maar ik dacht dat het misschien mogelijk was dat hij een 2005-1 aangevraagd had terwijl hij een unlimited abonnement had. Dan werkt ie zoiezo niet. Maar goed, Kuif kan de onduidelijkheid wegnemen door ff te zeggen wat voor abo hij heeft.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Juist Beckeronline, geregistreerde klanten, en dat is nu net het verschil met CIQ!!
Want hoeveel % van de kopers registreert zijn of haar product, dat zul jij moeten weten......
Want hoeveel % van de kopers registreert zijn of haar product, dat zul jij moeten weten......
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Moderator
Zeker mee eens! Echter, je kunt als je geregistreerd bent wel degelijk zien wat de nieuwste versie is. Je ziet dan wat jij hebt en wat er reeds beschikbaar is.... Dus helemaal afwezig is het niet. Het zou beter zijn als er gewoon een overzicht staat met de meest recente software (en wat er hierbij veranderd is t.o.v. vorige versies) en welke kaarten CD's / DVD's er zijn.beckeronline schreef:Maar ook op de website staat vermeld wat de meest actuele software versie is.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Starting Member
Hi Toho,
Ik heb een 1 jaar limited Europe NAVteq abo. welke afgelopen zaterdag is ingegaan,
vanaf morgen 1 jaar flitsservice NL (van de prijsvraag)
Ik heb een MS5500 systeem met TMC module van www.JNCS.nl, zelf ingebouwd.
greets
KUIF
Ga nu naar de VW meld zometeen als het gelukt is...
Ik heb een 1 jaar limited Europe NAVteq abo. welke afgelopen zaterdag is ingegaan,
vanaf morgen 1 jaar flitsservice NL (van de prijsvraag)
Ik heb een MS5500 systeem met TMC module van www.JNCS.nl, zelf ingebouwd.
greets
KUIF
Ga nu naar de VW meld zometeen als het gelukt is...
Hide post links |
-
- Senior Member
@ gentry: Je moet je eigen registreren wil je aanspraak kunnen maken op garantie! Verder sturen wij als bedrijf zijnde een mailing naar al onze klanten zodra er een nieuwe update beschikbaar is.
@ toho: dat wist ik niet dat je wel kan zien wat de meest actuele versie is! Dus er staat letterlijk dat je nu bijvoorbeeld 2004ÍI hebt en dat de 2005I uit is?
@ toho: dat wist ik niet dat je wel kan zien wat de meest actuele versie is! Dus er staat letterlijk dat je nu bijvoorbeeld 2004ÍI hebt en dat de 2005I uit is?
Hide post links |
-
- Moderator
@ Kuif: Er hoort toch software en een DVD bij te zitten als je een nieuw systeem koopt? Kreeg je die er niet bij dan? Of zat er een oude versie bij (ik ga er ff vanuit dat je het systeem nog niet zo lang hebt, omdat het abo pas op zaterdag in ging (of heb ik weer iets over het hoofd gezien waardoor ik had kunnen concluderen dat je het systeem al langer hebt)?
Groetjes en succes,
Toho_NL.
Groetjes en succes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Moderator
@ Beckeronline: Kijk maar eens op de eerste pagina van dit topic. Daar heeft HansO een screenshot geplaatst van wat je ziet als je ingelogd bent (je krijgt als klant van C-IQ automatisch zo'n account zodat je kunt inloggen en je gegevens kan bekijken). Je ziet dus dat, in het geval van HansO hij gebruikt maakt van de 2004-2 CD's van Navteq (hij heeft een MS4150RS) en dat er al producten zijn (zowel van Navteq als van TeleAtlas) van 2005-1. Toch wel makkelijk dus.
Ik vind echter wel dat het eigenlijk groot op de hoofdpagina zou moeten staan. Gewoon een overzichtje met de laatste software (met changelog) en de laatste kaartenversies. Wel zo makkelijk voor de gebruikers.
Groetjes,
Toho_NL.
Ik vind echter wel dat het eigenlijk groot op de hoofdpagina zou moeten staan. Gewoon een overzichtje met de laatste software (met changelog) en de laatste kaartenversies. Wel zo makkelijk voor de gebruikers.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
@ toho: Dat zie ik inderdaad maar volgens mij zijn dat gegevens welke je zelf moet wijzigen!? of heb ik dat mis. Je moet dus naar Navigatiesysteem en dan klikken op wijzigen en daar krijg je dit scherm! Je kan dus niet (wat ik bedoel) bij producten welke release de nieuwste is. Dit ook wat betreft de update software.
Hide post links |
-
- Moderator
@ Beckeronline: Daar heb je gelijk in ja. Je kunt dit wel opvragen (en zien welke er inmiddels is), maar niet gewoon bij het productoverzicht. Daarom zei ik ook dat ze dit wel zouden moeten doen. Geldt voor de software (daarvan kun je volgens mij nergens zien wat de meest recente is) en voor de kaarten.
Hierbij dus een oproep aan VDO Dayton / C-IQ: maak een overzicht met daarbij de meest recente software (met changelog) en de meest recente kaarten (met daarbij een changelog in de vorm van: dekking Frankrijk uitgebreid naar xx% en flitsinformatie voor land X toegevoegd).
Groetjes,
Toho_NL.
Hierbij dus een oproep aan VDO Dayton / C-IQ: maak een overzicht met daarbij de meest recente software (met changelog) en de meest recente kaarten (met daarbij een changelog in de vorm van: dekking Frankrijk uitgebreid naar xx% en flitsinformatie voor land X toegevoegd).
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Starting Member
Toho,
Heb mijn systeem pas sinds zaterdag, inderdaat was er stok oude software bijgeleverd namelijk 2003-02
rest van service JNCS is prima!
Ben zojuist bij VW geweest die konden me niet helpen maar bij EASTMOTIVE in Duiven, tegenover de kartbaan, heb ik de software even kunnen lenen, en binnen 5 minuten was ie geladen!
Nu werkt het systeem! moet de instellingen natuurlijk nu gaan optimaliseren en dan kunnen we naar de Italiaanse sneeuw toe!
Toho_nl bedankt voor je aanbod maar is nu niet meer nodig!
greets
Kuif
Heb mijn systeem pas sinds zaterdag, inderdaat was er stok oude software bijgeleverd namelijk 2003-02
rest van service JNCS is prima!
Ben zojuist bij VW geweest die konden me niet helpen maar bij EASTMOTIVE in Duiven, tegenover de kartbaan, heb ik de software even kunnen lenen, en binnen 5 minuten was ie geladen!
Nu werkt het systeem! moet de instellingen natuurlijk nu gaan optimaliseren en dan kunnen we naar de Italiaanse sneeuw toe!
Toho_nl bedankt voor je aanbod maar is nu niet meer nodig!
greets
Kuif
Hide post links |
-
- Moderator
Fijn om te lezen dat het gelukt is! Inderdaad ff de instellingen aanpassen en dan kun je op en tot naar de Italiaanse bergen . Geen probleem van het aanbod. We zijn er immers om elkaar te helpen .
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- New Member
@ Beckeronline: Ik moet dit even kwijt.
Lees al heel lang mee uit interesse op deze site maar wat ben jij een zielig figuur.
Probeer je goederen te verkopen door de goede kanten naar boven te halen zonder elke keer af te geven hoe slecht anderen merken het doen.
Elke keer weer zit je te zeiken over CI-Q te duur flits info te duur nu weer op het sturen van de update.
Bij becker moet je je registreren voor de garantie waarna je informatie over nieuwe software krijgt.
Bij VDO moet je het systeem registreren om gebruik te kunnen maken voor je systeem en in dat menu kan je zien welke software de nieuwste is.
Kan me ook nog een fout met de Becker CD’S ik dacht 7.0 herinneren die GRATIS werden omgeruild voor 8.0 maar er is geen briefje verzonden door becker.
Zo als je ziet is er kan er nog veel verbeterd worden ook bij becker.
Vertel de goede kanten van een Becker (of zijn die er niet) zonder andere merken af te kraken pas dan ben je een goede verkoper.
Lees al heel lang mee uit interesse op deze site maar wat ben jij een zielig figuur.
Probeer je goederen te verkopen door de goede kanten naar boven te halen zonder elke keer af te geven hoe slecht anderen merken het doen.
Elke keer weer zit je te zeiken over CI-Q te duur flits info te duur nu weer op het sturen van de update.
Bij becker moet je je registreren voor de garantie waarna je informatie over nieuwe software krijgt.
Bij VDO moet je het systeem registreren om gebruik te kunnen maken voor je systeem en in dat menu kan je zien welke software de nieuwste is.
Kan me ook nog een fout met de Becker CD’S ik dacht 7.0 herinneren die GRATIS werden omgeruild voor 8.0 maar er is geen briefje verzonden door becker.
Zo als je ziet is er kan er nog veel verbeterd worden ook bij becker.
Vertel de goede kanten van een Becker (of zijn die er niet) zonder andere merken af te kraken pas dan ben je een goede verkoper.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 453