Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie heeft er wel eens een navi systeem van vdo ingebouwd in opel combo ?
Interrieur makkelijk te verwijderen ?
Aansluit schema voor de opel combo is welkom !
(Van VDO bekend )
Dank,
M.
Navigare nessese est
VDO5500/NAVTEQ EUROPA SUPERCODE/NAVTEQ C-IQ BENELUX/TMC5011/MA1014
heb een mazda 6 2011 wil een navigatie in bouwen is deze al standaard voorzien van aansluitingen en waar zijn deze aansluitingen allemaal voor en moet er een gps antenne geplaats worden ?
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van het multimediasysteem naar navigatie ?
Er zijn veel mogelijkheden:
Een unit inbouwen in het dasbordkastje met navigatie e.d.
De hele unit ombouwen
Unit vervangen door een groter scherm...
Wie kan / wil mij...
Ik wil in mijn picanto uit 2015 met radio een originele kia LG navigatie plaatsen uit een picanto van 2016/2017. Ik heb de navigatie er in gezet en alles werkt perfect. IK wil geen gebruik maken van de...
Heb zaterdag een opel meriva temptation uit 2007 aangeschaft. Zit ook navigatie in de auto met een cd (niet origineel).
Er staan bestanden op uit 2011, ik vermoed dat dit nog oude gegevens bevat en ben benieuwd of iemand mij aan een...
Ik ben sinds kort trotse bezitter van een opel vivaro.
Nu wil ik graag navigatie inbouwen, maar weet niet welke ik daar voor kan gebruiken.
Wie o wie weet welke navigatie past in de vivaro en die ook werkt met de stuurbediening.