Service

ad49
Starting Member
Starting Member

Service

Bericht door ad49 »

Ik heb een ms4200 en ik heb hem tweede hands gekocht maar nu heb ik een vraagje.
Als ik naar de service ga dan vraagt hij naar een code weten jullie hier iets van en wat betekent de service krijg ik dan hulp of hoe moet ik dit zien. ik ben hier zoon leek in. :oops: :oops:

mvg.Af

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als je niet precies weet wat je in het servicemenu wilt doen moet je er uit weg blijven, je kunt veel verkeerd doen.
De toegangscode is ****.
Vertel eens wat je wilt veranderen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ad49
Starting Member
Starting Member

Bericht door ad49 »

hallo Gerritje
wat kun kun je er allemaal in veranderen niet dat ik dit wil maar ik wou dit graag weten.
Kan ik die **** zo invoeren dit zijn maal tekens. :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Als hij goed werkt hoef je niets te veranderen.
**** is een viercijferige code
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ad49
Starting Member
Starting Member

Bericht door ad49 »

Gerritje weet deze code alleen de vdo dayton dealer of weten jullie dit ook

mvg.Ad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »