C-IQ DVD 2005

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
307
Junior Member
Junior Member

C-IQ DVD 2005

Bericht door 307 »

Er komt een nieuwe versie, verwacht wordt dat hij medio Februari 2005 in de bus ligt :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member

Bericht door Riekus »

zie ander draadje. Daar heb ik al eens gemeld dat C-IQ service center heeft aangegeven dat de nieuwe kaart DVD/CD-ROM eind januari verstuurd zal worden.

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Zojuist gelezen op een Duitstalig forum dat de nieuwe DVD bij hun reeds verstuurd is... Hij / zij schreef:

Hallo zusammen,

Hab eben meine neue SW 5595SR und 2005.01 (Navtec und Teleatlas bekommen) (bron: http://www.geo24.de/forum/tid7418-sid.htm).

Zoals normaal duurt het hier in Nederland wat langer voordat we de update krijgen. Hoogstwaarschijnlijk zijn wij aan het eind van de maand aan de beurt. Ik ben wel benieuwd van wanneer de database is op de nieuwe DVD. Ik zal eens een berichtje hierover plaatsen op het Duitse forum.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Wat ik nou net las.... Ik was aan het lezen op een Duits forum en las daar dat we GEEN nieuwe CD's / DVD thuisgestuurd krijgen. Dit omdat er geen nieuwe data op zou staan. Dit is natuurlijk totale onzin! Maar degene die dit zegt heeft, zegt hij, gebeld met het Service Centre van C-IQ en zij zouden dit gezegd hebben. Wie weet meer??

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. een kopie van het bericht:

Hi,

ich habe gerade eben beim C-IQ Service angerufen,
um mal nach dem aktuellen Kartenmaterial 2005.1 Navteq
nachzufragen, wann dieses denn an mich versandt wird.

Die äussert interessante Antwort war:
Erst im Sommer. Da es keine Änderungen im Kartenmaterial
gegeben hat, ist es keine offizielle neue Version. Nur Skandinavien und Frankreich hätte sich geändert. Ich fragte,
ja man hätte doch da ein Recht darauf, kam nur, es ist keine
offizielle Version. Nur beim Neukauf von Geräten sei die neue
Version dabei.

Was meint ihr dazu?

Gruß
Maggus

http://www.geo24.de/forum/tid7418-sid.htm
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member

Bericht door Riekus »

Vandaag van het C-IQ center een erg teleurstellend antwoord gekregen op mijn vraag wanneer en of we de updates automatisch thuis zouden krijgen. In eerste instantie een onduidelijk antwoord (ging meer over de besturingssoftware) en vervolgens dit bericht:
zoals aangegeven is er op de 2005.01 in vergelijking met de 2004.02 qua
kaarten materiaal niets veranderd. Zodra er weer een officiele Update
uitkomt krijgt U die automatisch toegestuurd.
Blijkbaar is zijn we nog niet aan nieuw kaartmateriaal toe (volgens C-IQ). er is echter best wel e.e.a. te verbeteren aan het kaartmateriaal en dat blijkt nog niet doorgevoerd te worden !!

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Ik vind dat echt onzin dat er qua kaartenmateriaal niks veranderd zou zijn. Er wordt enorm veel veranderd in de database van Navteq en TeleAtlas. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze geen nieuwe database hebben afgenomen. Lijkt me wel vreemd, maar ja... Dit is echt de enige verklaring die ik kan bedenken. Verder moet het gewoon zo zijn dat als ze een nieuwe database hebben afgenomen er dingen veranderd zijn. Per release van database veranderd er enorm veel (en ik kan het weten ;)). Lijkt me dus echt vreemd. Ik heb echter een nieuw systeem besteld en kan deze vrijdag afhalen. Als ik het Duitse bericht mag geloven krijg je die alleen bij nieuwe systemen. Ik ben benieuwd wat er bij mij bij zit. Mocht het een 2005-01 zijn dan kan ik wel eens ff kijken hoe het zit met het veranderen van de database. Gewoon een kwestie van de A30 bekijken (is een van de bekendste "problemen" met de 2004-02 versie. Mocht het echter nog een 2004-02 zijn, dan heb ik pech :(.

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member

Bericht door Riekus »

Misschien een voorbarige conclusie maar het lijkt erop, gezien de antwoorden van het C-IQ Service Center, dat de frequentie van updates teruggaat naar eens per jaar.

Volgens mij is zelfs de tekst op de C-IQ site gewijzigd. Daar stond vroeger volgens mij minimaal 2 updates per jaar en nu staat er tenminste 1 update per jaar......

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

In het contract wat je getekend hebt voor aangaan van de ci-q dienst staat ook hetvolgende vermeld:

Er bestaat geen recht
op levering van een bepaald aantal updates.

Dus nergens van dat het minimaal 1x of 2x per jaar moet gebeuren, alleen op website (maar die is zo aan te passen) staat nu 1x per jaar. Dus in de toekomst zouden ze zonder enig probleem er voor kunnen kiezen om de update 1x per 2 jaar uit te leveren. Je kan juridisch hier niet op reclameren. Neem niet aan dat ze zoiets in hun hoofd gaan halen maar ze zijn wel zo verstandig geweest om bovenstaand regeltje op te nemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Hoe kunnen ze nou zeggen dat je altijd actuele content hebt met C-IQ, terwijl je dan maar 1 keer per jaar een update krijgt?? Lijkt me toch dat je dan met een "oud" systeem beter uit kan zijn (je kunt dan minstens 2 keer per jaar een nieuwe update kopen). Ik heb het dan natuurlijk niet over de kosten, want die liggen daar veel hoger... Vind het toch vreemd. Maar misschien is het wel zo dat als je Europa limited hebt je wel een nieuwe DVD krijgt. Ze zeggen immers dat er alleen in Scandinavië en Frankrijk dingen zijn veranderd. Lijkt me dat dit voor een Europa-gebruiker wel interessant is, toch?

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Op het Duitse forum is iemand (Jewuwa) die heeft 2005-01 toch laten thuissturen. Of dit gratis is gebeurd weet ik niet, maar die vraag staat dan ook nog uit. Als je het gewoon gratis thuis krijgt dan lijkt het me dat er vast wel enkelen zullen zijn die gaan bellen ;).

Het blijkt zo te zijn dat de 2005-01 versie alleen voor nieuwe gebruikers / systemen is. Dat wil dus zeggen dat gebruikers die al een systeem hebben geen nieuwe versie krijgen (althans, niet automatisch). Hoe het zit als je een Europa abonnement hebt weet ik niet. Je zou toch zeggen dat je hem dan wel krijgt, omdat ze zeggen dat er in Frankrijk en Scandinavië wel wat veranderd is....

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

De persoon waarover ik het hierboven had heeft de updates gratis thuisgestuurd gekregen. Hij heeft de nieuwe DVD echter nog niet vergeleken met de DVD van 2004-02. Hij zegt ook dat de vrouw aan de telefoon het had over flitsinformatie in Italië en Frankrijk. Kijk, nu wordt het interessant. Er zou qua wegenmateriaal in Frankrijk en Scandinavië iets veranderd zijn en er zou iets veranderd zijn in de flitsinformatie in Frankrijk en Italië... Hoezo is er weinig tot niks veranderd en is het niet nodig ze aan iedereen thuis te sturen?? Als je nu voor een paar dagen naar zo'n land op vakantie gaat, heb je dan geen nieuwe CD's / DVD nodig? Blijf het maar een vreemd verhaal vinden. Ze kunnen beter zeggen dat ze het niet thuissturen uit kostenoverwegingen, want dat is nog aannemelijker dan dat er niets veranderd zou zijn...

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Ik heb antwoord gehad van VDO Dayton (had een e-mail gestuurd). Het antwoord was als volgt (enigszins aangepast):

Hetgeen wat is veranderd in Scandinavie, Frankrijk en Italie is dat er in
Scandinavie een Shopping Guide is gekomen en bij Frankrijk en Italie is de
flits info beschikbaar geworden.
Qua kaartenmateriaal is er dus niets veranderd behalve dat er een paar extra
reisprodukten bij gekomen zijn.

Deze Update was ook alleen daarvoor gedacht. De eerst volgende update zal er
dan weer 1 zijn met aanpassingen aan het kaarten materiaal.

Wanneer U niet de 2005.01 versie krijgt, kunt U die
natuurlijk altijd even bij ons bestellen dat is geen probleem.

Ik heb ook nog telefonisch contact met VDO Dayton gehad en ze hebben de 2005-01 versie klaargelegd (ga het morgen ophalen als ik er toch langs kom). Kortom: ff bellen met ze en ze sturen hem gewoon voor je op :).

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nou weet ik ook wel dat de CD van BMW en de DVD van VDO niet kunnen worden vergelekenmaar zoals ik al eerder schreef in een ander bericht staat er op de 2005-1 editie van BMW wel wat nieuw kaartmateriaal en het zou leuk zijn als dat voor anderen ook beschikbaar kwam
Het aardige is verder dat op deze CD ook al het pas geopende en uitgebreide verkeersknooppunt Klaverpolder alsmede ook het nieuwe Viaduc de Millau in de A75 (Hoogste brug van Europa) is opgenomen.
Er zullen ongetwijfeld nog wel meer voorbeelden te bedenken zijn van weggedeelten waar de BMW-rijder in het voordeel is.

De argumenten in de bovengenoemde e-mail komen mij toch ietwat slapjes voor!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Hoi Gerritje,

Ik ben het geheel met je eens. Ik zal zodra ik het systeem werkend heb eens testen of en wat er veranderd is. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze gewoon een oude database hebben gebruikt. Als dit wel zo is heb je er inderdaad vrij weinig aan (behalve dan de flitsinfo enzo). Ik laat het horen als ik meer weet...

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HansO
Starting Member
Starting Member

Bericht door HansO »

Op de C-IQ site is onder mijn account al wel de optie om te wijzigen naar de 2005-1 CD's.
Er zal denk ik dan toch wel iets verzonden worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ford Mondeo Travelpilot EX met Benelux 2005-2006+MRE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Hmmm, dat is dan vreemd. Ik heb begrepen dat ze het niet automatisch versturen. Je kunt wel gewoon contact opnemen met het C-IQ Service Centre en ze vragen om de nieuwe CD's / DVD thuis te sturen. Daar doen ze niet moeilijk over. Zou dus toch voor de zekerheid ff bellen...

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Goede avond allemaal. Ik heb jullie een en ander te vertellen ;). Ik heb vandaag een MS5500 XL gekocht bij JNCS. Heb al een en ander kunnen doen om het aan te kunnen sluiten, maar ben nog niet helemaal klaar. We gaan er morgen mee verder (doe het allemaal zelf). Het forum is dus weer een 5500-gebruiker rijker :).

Nog mooier is het verhaal van de kaarten DVD's. Deze zaten niet bij de levering. Ik weet dat dit wel zo zou moeten zijn en dus had ik VDO Dayton gebeld (ik wist namelijk gisteren al dat die DVD's er niet bij zaten). VDO Dayton heeft voor mij de nieuwste DVD's klaargelegd (de 2005-01 editie dus). Kon ik gewoon komen ophalen. Wat een service! Ze wilden ze ook wel opsturen, maar dan zou het weer ff duren en dan kan ik het systeem niet testen. Daar ik toch "langs" Amsterdam kwam meteen de DVD's maar ff opgehaald. Ik had ook meteen gevraagd of ze de meest recente software wilden klaarleggen. Dit betreft de MO5595SR. Deze moet ik echter wel terugsturen. Heb dus nog niks kunnen testen, zoals ik al eerder zei, maar heb in elk geval wel alles in huis.

Dan het mooie verhaal van de DVD's. Zoals bij jullie bekend is zegt VDO Dayton dat er qua database niks is veranderd. Nou, ik weet inmiddels wel beter. Heb natuurlijk meteen de DVD's in de PC gedaan (deze PC waarvandaan ik dit bericht typ) en de ABSTRACT geopend. En wat denk je? Een nieuwere database. Voordat iedereen nu meteen gaat bellen met het C-IQ service centre, zal ik eerst ff de inhoud van beide ABSTRACTS hierin zetten:

ABSTRACT NAVTEQ:

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.

Tool : 3.1.01
Date : 2004-10-22

Operator : uida1203
CD number : EHVDVD_13249_3.1.01
Medium : Master DVD

Navigation database : ..._prod/CIQ/NavTech/europe/eu_nt_nod_59051_20040927icaz9.cpr
Type : C-IQ 59051_V7(COM)
Event Texts : carinet16s512ca.20020513
TPD Database : /carin/ITPD/Full_Products/04Q2.111/20041021
IBA Database : Not available
Language Loading : Not available
CARINSYS File : Not available

ABSTRACT TELEATLAS:

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.

Tool : 3.1.01
Date : 2004-11-01

Operator : uida1203
CD number : EHVDVD_13295_3.1.01
Medium : Master DVD

Navigation database : ..._prod/CIQ/TeleAtlas/europe/eu_ta_nod_59051_20041027hcaz9.cpr
Type : C-IQ 59051_V7(COM)
Event Texts : carinet16s512ca.20020513
TPD Database : /carin/ITPD/Full_Products/04.01.212/20041019
IBA Database : Not available
Language Loading : Not available
CARINSYS File : Not available

Dit betekent dus dat er wel degelijk nieuwe informatie op de DVD's staat (en ik denk ook op de CD's). Ik heb ook van het C-IQ service centre en van VDO Dayton zelf begrepen dat je deze DVD's gewoon thuisgestuurd kunt krijgen. Ze hebben immers een service dat als je je DVD's of CD's kwijt bent je ze gratis thuis krijgt. En laat dat dan de 2005-01 versie zijn... :). Ze deden bij mij in elk geval niet moeilijk. Zoals je in een eerder bericht hebt kunnen lezen deden ze dat bij Jewuwa (de Duitser op het andere forum) ook niet. Gewoon thuisgestuurd gekregen. Kortom: bellen dus!

Dan nog iets moois: voor alle mensen die een navigatiesysteem in december 2004 of in januari 2005 hebben aangeschafd, kun je nu 1 jaar GRATIS flitsinfo krijgen. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is een vragenlijst invullen (4 makkelijke vragen) en dan krijg je vanzelf bericht. Het is helaas alleen geschikt voor mensen die hem in de genoemde periode aangeschaft hebben. Je maakt trouwens ook nog kans op een splinternieuwe MS5500XL. Je kunt de vragenlijst vinden op: http://www.nooitmeereenboete.nl

Nou, dat was het wel weer zo'n beetje voor vandaag.... Morgenochtend ga ik het inbouwen afmaken. Ik laat natuurlijk mijn ervaringen weten. Ik zal ook meteen eens ff kijken hoe het zit met de aansluiting A12 / A30 (dit is toch één van de bekendste problemen met de 2004-02).

Groetjes en nog een fijne avond,

Een gelukkige MS5500 XL-bezitter.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Wat ik trouwens nog vergeten was te zeggen:

Op de DVD van TeleAtlas staat nu ook Polen. Ik weet niet of dit eerst ook al het geval was (kan niet vergelijken namelijk...). Dit staat niet op de DVD van Navteq. Op die van Navteq staat echter wel weer Slowakije. Dit staat dan weer niet op de DVD van TeleAtlas. Er staan in totaal op beide DVD's 18 landen (met daarvan dus 1 verschillend).

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo ,

ToHo schreef:
Ik zal ook meteen eens ff kijken hoe het zit met de aansluiting A12 / A30 (dit is toch één van de bekendste problemen met de 2004-02.
Wel, zoals we al eerder vastgesteld hebben staat die aansluiting al op de TA DVD 2004/2.
En nu dus ook op de DVD met Navteq DataBase.... Wedden, om een biertje :?: :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt ja. Toch ff voor de zekerheid doen ;). Het is in elk geval 6 maanden nieuwer dan de oude DVD (als ik het me goed herinner was die van maart 2004). Zodra ik meer weet van de nieuwe DVD enzo zal ik het laten weten.

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Toho_NL schreef:Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt ja. Toch ff voor de zekerheid doen ;). Het is in elk geval 6 maanden nieuwer dan de oude DVD (als ik het me goed herinner was die van maart 2004). Zodra ik meer weet van de nieuwe DVD enzo zal ik het laten weten.

Groetjes,

Toho_NL.
Je durft er dus geen biertje op te zetten :?: :oops: Jammer :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator

Bericht door ritselaar »

Aansluiting A12/A30 stond al op de Navteq cd herfst-winter 2004, dus dan zeker nu op de dvd.

Verder ben ik sinds vandaag prijswinnaar en heb een jaar gratis C-IQ flitsservice gewonnen.

Alleen nog geen C-IQ systeem :-(

Frits

Mm...: Krijg een foutmelding op moment dat ik bericht wil versturen, maar is uiteindelijk wel geplaatst. Zelfs 2x, daarom de laatse maar weer verwijderd,
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Ik heb ook bericht gehad en heb ook de flitsinfo gewonnen (die wint iedereen). Heb ook het systeem al, dus ga vandaag ff registreren enzo en krijg dan de code voor de flitsinfo van Europa thuisgestuurd (via mail dacht ik).

Ik denk ook wel dat de A12 / A30 erop staat. @JW: heeft geen zin om er een biertje op te zetten, want we denken allebei hetzelfde... ;).

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. is de lijn van het C-IQ Service Centre al overbezet ;)?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Hallo allemaal,

Heb alles ingebouwd zitten en alles werkt naar behoren! Echt supersnel en zeer accuraat. Ben zeer tevreden over het geheel. Ik zou jullie nog laten weten hoe het zat met de DVD. Ik heb dus de DVD van Navteq laten vrijschakelen en hij is inderdaad nieuwer dan die van 2004-02. Ik kan dit zien aan het feit dat de aansluiting van de A12 op de A30 nu wel goed is (maar goed dat het geen bier kost ;)). Ik zou dus iedereen willen aanraden gewoon het C-IQ Service Centre te bellen en ze te verzoeken de DVD te laten opsturen (geldt natuurlijk ook voor de CD's...). Ik weet niet van wanneer de database is van de CD's van BMW (deze zijn voor de non C-IQ systemen), maar er staat behoorlijk wat nieuws op. Of ze nieuwer zijn dan die van BMW weet ik echter niet.

Ik heb trouwens nog meer "nieuws"... Ik had vandaag iemand van het C-IQ Service Centre aan de lijn en die wist me te vertellen dat er in mei (en anders begin juni) weer een nieuwe DVD komt die aan iedereen wordt opgestuurd. Of hier software bij zit weet ik niet, maar dat zien we vanzelf wel.

Nou dat was het dan weer voor dit bericht... Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. ik krijg waarschijnlijk morgen de code van de flitsinfo en dan zal ik dat ook meteen proberen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

De database van de BMW Navteq 2005-1 CD is 14-09-2004 n daarop staat al zoals eerder gemeld Klaverpolder in de uiteindelijke vorm en Viaduc de Millau die allebei pas na deze datum zijn geopend
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Wat is de originele navigatie Mercedes CLS 2005
    door willy100 » 09 apr 2018 14:22 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 452
  • navigatiesystemen Nissan Primera p12 2005
    door patkec » 16 feb 2015 13:36 » in Te Koop Aangeboden
    Weergaves: 1396
  • Carminat navigatie Laguna uit 2005
    door Dillingh » 22 jan 2015 17:43 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1666
  • Navigatie opel vivaro 2005
    door stefan_grip » 07 feb 2016 15:20 » in Opel
    Weergaves: 601
  • De gps van mijn Espace (bwj 2005) werkt niet meer.
    door GREG123 » 28 apr 2015 11:43 » in Renault
    Weergaves: 790

Terug naar “C-IQ zaken”