Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
In mijn Focus C-max heb ik een origineel Ford DVD-navigatiesysteem met touchscreen.
Kan dit systeem (makkelijk) omgebouwd worden zodat ik er ook gewone DVDtjes op kan afspelen?
Ford Focus C-max 1.8i Ghia
met DVD navigatie (touchscreen)
Goedemiddag,
Wie kan mij zeggen wat ik moet doen om de ingebouwde navigatie van mijn Ford Grand C-Max te updaten?
Ik heb de auto net aangeschaft en heb geen ervaring met dit soort TomTom.Ik heb wel heel veel losse TomTom apparaten geupdate in het...
Sinds kort werkt mijn navigatie bij plaatsen in de buurt perfect tik ik een plaats in die wat verder weg ligt duurt het heel lang eer die oplaadt bv ik ging pas geleden van sittard naar horst/america is ongeveer 65km toen begon deze pas te navigeren...
Beste mensen ik ben op zoek naar deze cd van Ford navigatie cd2-BNL+IRE_2008_FX v3
het gaat om software voor Ford/Blaupunkt travelpilot FX wie kan mij hier aan helpen
Onlangs heb ik een nieuw navigatiesysteem gekocht nadat mijn ingebouwd navigatiesysteem (vermoedelijk VNR 9000) is gesneuveld (ik heb wel radio maar geen beeld meer in dit systeem). Ik had de Garmin Nuvi 2595 LMT gekocht. Na een tijdje...
Peugeot 406 break 2003 gekocht.Bij deze auto zit navigatie ingebouwd.Maar ik mis de cdrom voor deze auto.Hoe ken ik hier aankomen.
Bij peugeot dealer gevraagd ,maar had deze niet.
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Hallo ik zit met een probleem en dat is ik heb een din 2 radio uit china met IGO-Primo navigatie er op maar wil er graag tomtom op hebben ik heb zelf een tomtom xxl en heb deze software naar een lege sd kaart gekopieerd maar als ik deze kaart in...