Beste Navifisten,
Ik heb de MS5000 van VDO Dayton en denk er over uit te gaan breiden, nu zie ik door alle bomen het bos niet meer en heb dus een paar vraagjes voor de experts onder ons....
1* Om een DVD te kunnen afspelen wat heb ik dan precies allemaal nodig? Wat is een goede DVD speler, wat voor kabels, koppelboxen antennes noem maar op, wat heb ik nodig?
2* Wat heb ik allemaal nodig om TV te kijken op de MS5000? Is het beeld van goede kwaliteit? Welke zenders kan ik dan eigenlijk bekijken?
3* Is het toegestaan een DVD af te spelen (of TV te kijken) tijdens het rijden?
4* Heb ik nog een ander scherm nodig, en dan weer kabels en koppelboxen en zo ja welk(e) type(s)?
5* Wie heeft er ook een DVD speler en of TV tuner op zijn MS5000 (of gehad) en wat zijn/waren jou bevindingen?
6* Is het mogelijk te navigeren tijdens het afspelen van een DVD of kijken naar de TV?
7* Wat heb ik allemaal nodig om het geluid van de TV/DVD over mijn autoluidsprekers te laten klinken?
DVD/TV kijken met de MS5000
-
- Normal Member
DVD/TV kijken met de MS5000
Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
ad 3 Wat denk je nu zelf??
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Normal Member
uiteraard begrijp ik dat je geen DVD mag kijken onder het rijden, ik bedoel het afspelen van een DVD voor de bijrijdster, of moet je die dan achterin plaatsen?
Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves.
Hide post links |
-
- Senior Member
Wettelijk is het verboden om het verkeer in gevaar te brengen en daar valt alles onder.
Jij begrijpt toch ook wel dat zodra je een scherm met bewegende beelden voor je neus hebt je wordt afgeleid en daarmee het verkeer in gevaar brengt of het beeld nu voor je passagier bestemd is of niet.
Jij begrijpt toch ook wel dat zodra je een scherm met bewegende beelden voor je neus hebt je wordt afgeleid en daarmee het verkeer in gevaar brengt of het beeld nu voor je passagier bestemd is of niet.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik begrijp je reactie Gerritje en ik ben het vooralsnog helemaal met je eens.
Ik kan wel dvd kijken tijdens het rijden, ik doe het niet want het is echt niet te doen, qua veiligheid, maar ook omdat je er zelf knettergek van wordt.
Wat wel het voordeel is dat ik of mijn vrouw de dvd wel kan bedienen voor het scherm van de kinderen achterin.
Is dat eenmaal gebeurd dan gaat ie gelijk weer op normaal scherm of navigatie.
Ik kan wel dvd kijken tijdens het rijden, ik doe het niet want het is echt niet te doen, qua veiligheid, maar ook omdat je er zelf knettergek van wordt.
Wat wel het voordeel is dat ik of mijn vrouw de dvd wel kan bedienen voor het scherm van de kinderen achterin.
Is dat eenmaal gebeurd dan gaat ie gelijk weer op normaal scherm of navigatie.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
In een posting onder Algemeen is dit verhaal ook aan de orde gesteld, zie /viewtopic.php?p=18278#18278
Daarin heb ik verwezen en gelinkt naar een discussie over dit zelfde onderwerp afgelopen zomer. Lees dat nog eens door, ik denk dat daarmee alles wat hierover gezegd en geschreven kan worden heeft plaatsgevonden.
De rest levert een "herhaling van zetten" op. Weinig zinvol dus.
Groet,
JW
In een posting onder Algemeen is dit verhaal ook aan de orde gesteld, zie /viewtopic.php?p=18278#18278
Daarin heb ik verwezen en gelinkt naar een discussie over dit zelfde onderwerp afgelopen zomer. Lees dat nog eens door, ik denk dat daarmee alles wat hierover gezegd en geschreven kan worden heeft plaatsgevonden.
De rest levert een "herhaling van zetten" op. Weinig zinvol dus.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Normal Member
Heb alle draadjes even aandachtig gelezen en begrijp nu jullie reactie's.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 548