1. De geometrie, rijrichting en huisnummers van het Geert Groteplein kloppen niet helemaal. Deze straat is een zijstraat van de Philips van Leydenlaan. Het gaat dan om de noordkant van het plein.
2. De zijstraten van de Tweede Oude Heselaan (en omgeving) zijn zone 30km/u.
3. Er ontbreken enkele zijstraten op de Kerkenbos. Ook kloppen de huisnummers hier niet helemaal.
4. Op de straat Holtgesbroek in Nijmegen kloppen enkele huisnummers niet helemaal. Als ik naar Holtgesbroek 1504 rijd, zegt het systeem me veel te vroeg dat ik er al ben. Ik moet dan de hoek nog om. Zouden jullie van de huisnummers 15xx deze opnieuw willen rijden? Nu klopt het niet helemaal namelijk.
5. Het Scaligerpad is een pad dat door de bosjes loopt en is dus ook niet toegankelijk voor auto's en dergelijke. Fietsers kunnen er wel rijden (en voetgangers uiteraard ook).
6. Aan de Kapittelweg in Nijmegen wordt de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) gebouwd. Zouden jullie dit als POI willen toevoegen? Zo goed als alle andere panden van de HAN worden leeggemaakt danwel gesloopt (dat duurt alleen nog eventjes).
7. In de Wezenhof kloppen de huisnummers niet. Als ik vanuit mijn woonplaats (Beuningen) de eindbestemming Wezenhof ingeef met huisnummer 3736 dan kom ik niet op de juiste bestemming uit (met mijn CD). Het systeem wil me door een doodlopende straat sturen (en verder laten rijden). Zouden jullie dit ook eens willen controleren?
En dan nog een nieuwe melding (die ik nog niet gestuurd had): alle parkeerplaatsen rondom de Radboud Universiteit Nijmegen (de nieuwe naam van de Katholieke Universiteit Nijmegen met ingang van 1 september) zijn betaald parkeren (met een slagboom). Je kunt dus niet meer zomaar over dit terrein (waar de parkeerplaatsen liggen) rijden.
Dit is volgens mij alles wat ik gestuurd heb naar jullie (in het Worddocument). Nu jullie daar toch heen gaan kan dit misschien wel meteen meegenomen worden (scheelt weer werk achteraf
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Groetjes,
Toho_NL.