Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over een externe speaker voor het navigatiesysteem. Mag ik aannemen dat je dezeop je computer aansluit en niet op je scherm? Dat zou namelijk betekenen dat je elke keer 2 kabels erin moet doen of eruit moet halen. Kan iemand me zeggen hoe je zoiets aansluit? Zit er op de computer een aansluiting ofzo?
Groetjes en wederom bedankt,
Toho_NL.
Externe speaker op MS5500
-
- Moderator
Externe speaker op MS5500
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
De externe speaker sluit je inderdaad aan op de PC, via een aparte kabel waarop ook de AB met houder aangesloten kan worden.
Heb jij nog gekeken naar de Kenwood icm een VDO PC5510?
Heb jij nog gekeken naar de Kenwood icm een VDO PC5510?
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Moderator
Off topic mode aan:
Ik heb er even kort naar gekeken. Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik nu wel of geen inklapbaar scherm wil. Nadeel van zo'n inklapbaar scherm is namelijk dat er met twee beugeltjes zo het gehele systeem gejat kan worden (net als een radio). Dat heb je bij een los scherm niet (die kan er namelijk gewoon afgehaald worden). Nadeel van zo'n los scherm is dat je het telkens los moet maken... Ben er dus nog niet uit. In elk geval wel bedankt voor de tip. Mocht ik kiezen voor een inklapbaar scherm dan neem ik de Kenwood zeker in overweging .
Off topic mode uit.
Bedankt voor je antwoord over de speaker. Het is dus gewoon zoals ik dacht. Ik wilde het toch ff zeker weten .
Groetjes,
Toho_NL.
Ik heb er even kort naar gekeken. Ik ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik nu wel of geen inklapbaar scherm wil. Nadeel van zo'n inklapbaar scherm is namelijk dat er met twee beugeltjes zo het gehele systeem gejat kan worden (net als een radio). Dat heb je bij een los scherm niet (die kan er namelijk gewoon afgehaald worden). Nadeel van zo'n los scherm is dat je het telkens los moet maken... Ben er dus nog niet uit. In elk geval wel bedankt voor de tip. Mocht ik kiezen voor een inklapbaar scherm dan neem ik de Kenwood zeker in overweging .
Off topic mode uit.
Bedankt voor je antwoord over de speaker. Het is dus gewoon zoals ik dacht. Ik wilde het toch ff zeker weten .
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |