MS 4100 defect

Beek
Starting Member
Starting Member

MS 4100 defect

Bericht door Beek »

Na twee weken geleden een nieuwe flexcable in mijn ms4100 geplaatst te hebben geeft het systeem nu ineens geen geluid meer. In het diagnose scherm wordt de volgende melding gegeven:

type: 1
aantal: 17
soort: HW defect

(omschrijving kan iets verschillen, had het opgeschreven maar ben briefje kwijt geraakt. De waardes kloppen in ieder geval)

Aangezien ik vorige week dringend navigatie nodig had heb ik inmiddels een nieuwe MS5000 aangeschaft (en dus geen MFD zoals ik in een ander draadje overwoog..... bedankt Gerritje)

Mijn vraag is nu, wat kan ik nog met de MS4100. Is dit te repareren? Kan ik het systeem nog verkopen aan een hobbyist? Wat te raden jullie aan?

Alvast bedankt!

gr. Beek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Quadrifoglio Verde
Normal Member
Normal Member

Bericht door Quadrifoglio Verde »

ik zou hem gewoon lekker van de hand doen als je al een fijne MS5000 hebt en de 4100 aan de knutselaar verkopen via bijvoorbeeld marktplaats.nl Maak hem in iedergeval nog eens open en kijk goed of er met het vervangen van de platkabel niet iets fout is gegeaan, kortsluiting of iets dergelijks, lukt het je niet kan je hem altijd nog verkopen. Desnoods verkoop je alleen het frontje, het schijnt dat een hoop mensen die nodig hebben.....

RAAR !?!
Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator

Bericht door ritselaar »

Zo raar is dat nog niet. :lol:

Systeem blijft normaal gesproken wel in de auto zitten, maar frontje doe ik altijd los in de jaszak. Kan beschadigen of zoekraken.

Dit laatste gebeurde bij een collega van mij ook. Kon wel nieuw frontje kopen van zijn systeem.

Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen