Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Nee dat gaat niet, het is een geheel ander toestel.
Maar wat is je probleem eigenlijk? Immers de RS is de moderne versie van de oude 4200 met onder andere dus Route and Sound zodat je een CD kunt beluisteren terwijl je navigeert.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Nou het zit namelijk zo.Om een update te willen hebben kan het alleen via C-IQ.En dat kost dus geld.
En als ik nou geen RS versie had.Kon ik gewoon een update van een kennis kopen voor weinig.En dan kon ik weer voort.
discuslover schreef:Nou het zit namelijk zo.Om een update te willen hebben kan het alleen via C-IQ.En dat kost dus geld.
En als ik nou geen RS versie had.Kon ik gewoon een update van een kennis kopen voor weinig. En dan kon ik weer voort.
Vandaar,
Oftewel: illegale copiën
Lees het Reglement nog eens door dat je geaccepteerd hebt toen je je hier aanmeldde, in het bijzonder de artikelen Ie, IIa, IIb en IVc. Dan weet je dat het aanroeren van, en discussieren over dit onderwerp hier taboe is
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
ik beschik over een ingebouwde navigatiesysteem MFD2 Volgens mij versie C. De grote knoppen links en rechts hebben een chrome randje rondom. En de navigatie speelt ook audio cd;s af. Dvd speelt die niet af
In mei 2016 is er een nieuwe versie kaarten Discovery Pro uitgekomen. Ik heb die gedownload en geinstallleerd op mijn navigatiesysteem. Afgelopen weekend terug gekomen van een uitje in Frankrijk en ivm files een andere route terug gereden. Tussen...
Ik ben sinds 2012 in het bezit van de Ultinon Volkswagen RNS 510 van Navaudio.
Toendertijd werd mij verteld dat kaartupdates in de toekomst gratis waren. maar toen ik er om kwam wisten ze nergens wat vanaf.
(was wel 1 van de dingen...
Ik heb een Avic 940BT met een kaartupdate (Here) van 2015. Nu valt mij op dat ik geen TMC info krijg. Bij verkeer/instellingen kan ik (vaak) ook niet kiezen uit een tmc provider. Soms staat er wel een TMC provider ( skyradio). Lijkt me toch...
Hallo,ik ben ineens mijn blauwe navigatie lijn kwijt verder werkt hij ok en het zijvenster laat de afslag zien maar geen blauwe lijn met de route.
Iemand een idee wat hier aan de hand is ?