Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heb jij al toevallig iets van een schrijven over die mag-mar systemen in de 307 en boxer?
Als ik weleens bel met vragen over deze systemen, lijkt het net of ze niets weten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------ Met het oog op de vraag naar eventuele niet zijnde legale zaken, e-mail adres verwijderd
Bericht bewerkt door Checkin
zal het anders formuleren; wie weet of de cd's van dit systeem hetzelfde zijn als voor een magneti marelli rp200????
Toch even de vraag: waarom is dat van belang?
Op de NavTech site kun je zien dat er verschillende CD's geleverd worden voor beide systemen, die voor de Peugeot is van eind 2003, de RP 200 is de 2002-2 versie, En daar zijn ze gewoon te bestellen.
Ik heb ook zon zelfde systeem voor een citroen jumper, hetzelfde als de boxer en ducato, en nu ben ik op zoek naar een aansluitschema en een eventueel typenr. Want na 2 avonden zoeken op inet kon ik nog steeds niet het type vinden.
Volgens mij is het de mm rt3 kleurenscherm met nav/ tel en radio.
Als het zo'n zelfde type is zoals op de foto's getoond, dan is het "telematique niv4 (RT3+navigation couleur)",
Een aansluitschema is denk ik niet te vinden op het internet, je zal bij een Peugeot of Citroen dealer te rade moeten gaan en vragen om de electrische schema's.
Als het zo'n zelfde type is zoals op de foto's getoond, dan is het "telematique niv4 (RT3+navigation couleur)",
Een aansluitschema is denk ik niet te vinden op het internet, je zal bij een Peugeot of Citroen dealer te rade moeten gaan en vragen om de electrische schema's.
...verrek...maar dan heb ik alle aansluitgegevens !!!
(alleen wel in het Frans )
Ligt het nu aan mij of...? Ik snap het topic niet. De TS begint met 2 foto's van een systeem, geen verder info of vraag. Het ziet er bijna uit als een "Te Koop" topic, bijna.
Checkin heeft gelijk, het is een wat achtergebleven INFO topic, en kwam weer aan het leven door een posting, welke je hier kunt vinden : viewtopic.php?t=5386
Inderdaad wat verwarrend, hopelijk brengt dit wat licht in de duisternis.
Ik ben Pieter en allereerst al mijn excuses voor het enorm kicken van dit topic.
Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een Peugeot Boxer van eind 2005 met bovenstaand navigatie-systeem.
Voor zover ik begrepen heb gaat het om een rt3 systeem van magneti-marelli, dat ook in een aantal andere modellen van peugeot, fiat, citroen, lancia en alfa is gebruikt.
Het probleem: mijn navigatiesysteem spreekt vooralsnog alleen maar italiaans en kan voorlopig louter overweg met de radio en achteruitrijcamera (af-fabriek?).
Ik veronderstel dan dat de eerste stap ook meteen een set-up cd vereist en een tweede cd vereist is voor het gebruiken van het navigatiesysteem.
Nu vroeg ik mij af welk set-up cd en welke navigatiecd. Er zijn er namelijk legio te vinden op zoekertjessites.
Zo kwam ik bijvoorbeeld een cd tegen van magneti-marelli CD890 - (SW 6.63) kan ik deze gebruiken als set-up? Origineel van bij een 407.
goedeavond,
heeft er iemand een idee waar ik aan een navigatie cd kan komen voor een
fiat Ducato bouwjaar 2005 2.3 diesel 81 KW deze heb ik vorige week tweedehands gekocht maar
daar zit een radio navigatie met telefoon in maar ik heb geen enkele cd...
Ik wil in mijn picanto uit 2015 met radio een originele kia LG navigatie plaatsen uit een picanto van 2016/2017. Ik heb de navigatie er in gezet en alles werkt perfect. IK wil geen gebruik maken van de...
Peugeot 406 break 2003 gekocht.Bij deze auto zit navigatie ingebouwd.Maar ik mis de cdrom voor deze auto.Hoe ken ik hier aankomen.
Bij peugeot dealer gevraagd ,maar had deze niet.
Ik heb een peugeot 407 bouwjaar november 2007.
Nu wil ik weten of ik hier een achteruitrijcamera op aan kan sluiten en zoja dat deze ook meteen verspringt naar het beeldscherm zodra ik deze in zijn achteruit zet.
Er zit in ieder geval wel een AV...