Ik ben eens aan het kijken of de SD versie niets voor me is en ik heb hierover een vraagje... Is het mogelijk om het scherm in te stellen qua kanteling? Dat wil zeggen: is er 1 vaste stand van het scherm of is dit in te stellen? En als het in te stellen is, kan hij dan alleen voor of achterover of kan hij ook naar links en rechts draaien?
En heeft iemand misschien een afbeelding voor me hoe het eruit ziet als het scherm is ingeklapt?
Alvast wederom bedankt voor de moeite,
Toho_NL.
Vraagje over MS5500 SD
-
- Moderator
Vraagje over MS5500 SD
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
zo dus
kantelen maakt niet naar links en rechts kan niet
kantelen maakt niet naar links en rechts kan niet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
Hide post links |
-
- Normal Member
dicht
www.cbrclub.nl
Hide post links |
-
- Moderator
Bedankt voor de info! Begrijp ik het goed dat je wel kan kantelen, maar niet kan draaien? En heb je misschien ook een foto van wat dichterbij als ie dicht zit?
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Alvast bedankt,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Junior Member
Kheb ook zo'n ding ingebouwd nu en je kan het scherm alleen (handmatig) kantelen en dus idd niet draaien...... Kmoet zeggen dat het allemaal erg leuk is en perfekt werkt met een tmc 5011 eraan gekoppeld.
Hide post links |
-
- Moderator
Hoi Hjalmar,
Bedankt voor je berichtje. Heb je misschien ook een foto (van dichtbij) van hoe het er uit ziet als het scherm is ingeklapt?
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Bedankt voor je berichtje. Heb je misschien ook een foto (van dichtbij) van hoe het er uit ziet als het scherm is ingeklapt?
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Normal Member
is dit wat
zo dan?
www.cbrclub.nl
Hide post links |
-
- Moderator
Ja, super! Bedankt voor de foto. Ik heb nog 1 vraagje... Waar zijn de knopjes onder het scherm voor? Ik neem aan dat de middelste voor het in- en uitschakelen is (aan het tekentje erop te zien). Kan je me zeggen waar die andere voor zijn? Is dat voor volume ofzo?
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Alvast bedankt,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo ToHo,
Voor wat meer foto's en gegevens kun je ook terecht bij Navisys, de sponsor van het duitse forum. En op deze link zie je er ook een paar: http://www.autowereld.com/nieuws.asp?ar ... &pa=2&fr=2
En er is bij het persbericht van VDO een fraaie TIFF te downloaden, zie http://www.vdodayton.com/index2.aspx?ni ... status=mn6
Met die knopjes wordt het OSD bediend, net als bij de MM 5000.
Voorts zou ik je willen aanbevelen gewoon naar een goede shop te gaan en daar de unit in het echt te bekijken. Dan zie je hoe het beeld is en wat 'ie allemaal kan.
Via plaatjes krijg je toch maar een beperkte indruk
Groet,
JW
Voor wat meer foto's en gegevens kun je ook terecht bij Navisys, de sponsor van het duitse forum. En op deze link zie je er ook een paar: http://www.autowereld.com/nieuws.asp?ar ... &pa=2&fr=2
En er is bij het persbericht van VDO een fraaie TIFF te downloaden, zie http://www.vdodayton.com/index2.aspx?ni ... status=mn6
Met die knopjes wordt het OSD bediend, net als bij de MM 5000.
Voorts zou ik je willen aanbevelen gewoon naar een goede shop te gaan en daar de unit in het echt te bekijken. Dan zie je hoe het beeld is en wat 'ie allemaal kan.
Via plaatjes krijg je toch maar een beperkte indruk
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Dat zou ik ook graag doen (naar zo'n shop gaan), maar welke shop heeft alle mogelijkheden tentoongesteld? Meestal zie je alleen de MS5500 XL en de MS5400 (met zwart scherm). Ik wil graag de MS5500 met zilver scherm zien, met daarnaast (of eronder ofzo ) de MS5500 met zwart scherm en ook de XL-versie ernaast. Dan zie ik graag ook de MS5500 SD voor een optimale vergelijking. We hebben namelijk een VW T4 met daarin maar 1 DIN-slot. Ik wil graag mijn radio behouden, dus zou je in principe op een MS5500 zonder SD uitkomen. Echter, omdat ik vaak in de grote steden kom en ik niet graag ingeslagen ruiten wil hebben zou je iedere keer het scherm mee moeten nemen. Dit is vrij vervelend, want ik heb meer spullen mee te nemen. Daarom zou de SD toch een optie zijn, waarbij ik de radio dan monteer in het onderste vak, waar nu mijn "prullenbak" is. Ik moet dan een montagerek maken waar de radio in kan. Kost ff wat moeite, maar dan heb je ook wat .
Maar goed, om terug te komen waar dit bericht eigenlijk voor bedoeld was... Ik zoek dus een shop (lees: winkel) waar ik de verschillende mogelijkheden kan bekijken / vergelijken. Het mooiste zou dan zijn als er ook een MS2200 op is aangesloten met daarop een DVD-speler ofzo. Dit is echter niet noodzakelijk, omdat ik eerst ga kijken voor het navigatiesysteem en daarna pas naar de eventuele opties (komt later wel). Een TMC-box is de enige must-have optie wat mij betreft (op dit moment).
Kan iemand me een naam geven (eventueel via PB) met adres, etc.?
Groetjes,
Toho_NL.
Maar goed, om terug te komen waar dit bericht eigenlijk voor bedoeld was... Ik zoek dus een shop (lees: winkel) waar ik de verschillende mogelijkheden kan bekijken / vergelijken. Het mooiste zou dan zijn als er ook een MS2200 op is aangesloten met daarop een DVD-speler ofzo. Dit is echter niet noodzakelijk, omdat ik eerst ga kijken voor het navigatiesysteem en daarna pas naar de eventuele opties (komt later wel). Een TMC-box is de enige must-have optie wat mij betreft (op dit moment).
Kan iemand me een naam geven (eventueel via PB) met adres, etc.?
Groetjes,
Toho_NL.
Hide post links |
-
- Senior Member
Waarom kijk je niet eens naar een Kenwood KVT-725dvd icm een VDO PC5510? Dat is als ik jouw verhaal lees de beste oplossing voor jou.
zie http://www.kenwood.nl/products/ListProd ... 57&pr=1564
zie http://www.kenwood.nl/products/ListProd ... 57&pr=1564
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-