Beste allen,
Ik ben nog niet bekend met dit forum. Ik heb sinds enige tijd een MS6000. Ik ben niet zo heel bekend met het navigatiesysteem. Het probleem wat ik heb is dat ik geen satteliet ontvangst heb. Als ik kijk in het scherm moet je een aantal satalieten zien maar ik zie er geen ook in het servicemenu via 6330 zie ik dat ik geen verbinding heb.
Heeft er iemand tips. Welke kabels moet ik nalopen. Heeft er iemand een schema voor me?
Alvast bedankt ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee.
Mazzel,
Djoffrey
Problemen met ontvangst sattelieten MS6000
-
- New Member
-
- Moderator
Ik denk dat je het best eens naar de antenne aansluiting van je navigatie-eenheid kunt kijken.
Heb je er de ms5000 op aangesloten ? Of een ander systeem allicht ?
Heb je er de ms5000 op aangesloten ? Of een ander systeem allicht ?
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Mogelijk is het GPS stekkertje aan het eind van de GPS antennekabel geknikt geweest, gebeurt nog wel eens.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Normal Member
Waar ligt de GPS antenne? Achter de voorruit? Zo ja, heb je warmte werend glas? Dat is namelijk heerlijk in de zomer, maar je hebt dan geen ontvangst.
Als alles goed is aangesloten is het handig om de GPS antenne even op het dak van de auto te leggen. Heb je dan nog geen ontvangst dan is de antenne wellicht kapot. (mogelijk een draadbreuk zoals hierboven al geopperd).
Als alles goed is aangesloten is het handig om de GPS antenne even op het dak van de auto te leggen. Heb je dan nog geen ontvangst dan is de antenne wellicht kapot. (mogelijk een draadbreuk zoals hierboven al geopperd).
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1