Enkele vragen over 7949

mbman
Starting Member
Starting Member

Enkele vragen over 7949

Bericht door mbman »

Hallo iedereen,

ik ben van plan een Becker Traffic Pro 7949 aan te schaffen. Voordat ik hem koop, had ik toch nog 2 vraagjes:

- de Becker zal ingebouwd worden in een '96 Mercedes SL320. Ik vermoed dat die al een puls-signaal heeft, vermits je die toen al optioneel met een Becker-APS kon uitrusten. De installatie zou dus niet moeilijk moeten zijn? Zijn er mensen die ervaring hebben met deze combinatie?

- Ik ben een Belg (jawel) en m'n vader heeft een redelijk grote elektronica-zaak (hifi, tv, computers, autoradio's enz ). Wij verkopen ook Pioneer, JVC, VDO, ... - navigatiesystemen. Echter, Becker hebben we nog niet verkocht of aangekocht vermits er geen Belgische invoerder meer schijnt te zijn. Waarschijnlijk zal de Nederlandse invoerder de Benelux-markt in hand hebben. Kan iemand me de contactgegevens van deze invoerder bezorgen aub? Ik vind ze niet terug op de Becker-site.

Alvast bedankt voor het antwoorden ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mbman
Starting Member
Starting Member

Bericht door mbman »

Klopt het dat er ook in Nederland geen invoerder is en dat alles in Duitsland besteld moet worden?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Dat klopt niet..... wij (vogel nederland b.v.) zijn officieel groothandelaar voor Becker. Alleen is de 7949 nog niet leverbaar (via officiele kanalen althans) voor de Nederlandse markt. (dit omdat spraaksturing ook nog geen Nederlandse taal ondersteund)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mbman
Starting Member
Starting Member

Bericht door mbman »

En zijn er plannen om Nederlandse spraaksturing te integreren?

Wanneer zou de 7949 dan leverbaar zijn? En ik kan hem toch altijd via Duitsland aankopen?

Wat bedoel je met groothandelaar: invoerder of retailer ? En verkopen jullie ook aan België?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Zie je Prive Bericht.... Uiteraard komt de Nederlandse spraaksturing ook maar we weten nog niet wanneer. Verder kan je hem uiteraard altijd via Duitsland of via 'grijze' import bestellen. Dat is uiteraard je eigen vrije keus. (alleen zie ik momenteel niet de meerwaarde tov een Indianapolis zeker niet als je weet wat de apparaat meer inkoop kost!)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mbman
Starting Member
Starting Member

Bericht door mbman »

Is het OLED-scherm en de 64mb werkgeheugen de meerprijs dan niet waard?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
n-tech
New Member
New Member

becker 7949

Bericht door n-tech »

Ik denk dat er hier wat zaken door elkaar worden gehaald.

De Becker 7949 wordt wel degelijk geleverd aan Becker dealers in nederland de uitlevering is al lang begonnen.

Echter is de Becker 7949 geen model welke over groothandel kanalen zoals vogel geleverd gaan worden.

Dus officieel is de Becker 7949 alleen leverbaar bij off. becker Dealers (dit verklaard ook de stabiele prijs)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chemical
Junior Member
Junior Member

Re: becker 7949

Bericht door Chemical »

n-tech schreef:Ik denk dat er hier wat zaken door elkaar worden gehaald.

De Becker 7949 wordt wel degelijk geleverd aan Becker dealers in nederland de uitlevering is al lang begonnen.

Echter is de Becker 7949 geen model welke over groothandel kanalen zoals vogel geleverd gaan worden.

Dus officieel is de Becker 7949 alleen leverbaar bij off. becker Dealers (dit verklaard ook de stabiele prijs)

Dit is een opmerkelijk bericht, klopt dat er verschillende soorten dealers zijn in NL???
InDustWeTrust DubNoBassWithMyHeadMan!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Ja.

Groothandel: Zoals vogel koopt rechtstreeks bij Becker en levert uitsluitend aan wederverkopers

Dealer: Kan ook rechstreeks bij Becker kopen (geldt een minimale omzet voor en moet complete pakket verkopen dus niet alleen navigatie maar ook gewone audio) en verkoopt uitsluitend aan eindverbruikers. Bovengenoemde firma is geen dealer van Becker en betrekt de toestellen dus ook niet rechtstreeks via Becker. (dit is mijn info althans via Becker dus mocht het niet zo zijn hoor ik dat graag)

Wij, Vogel, zijn dus groothandelaar en leveren dan ook alleen de navigatiesystemen van Becker (en ook wisselaars) en kunnen officieel niet de 'gewone' toestellen zoals de mexico leveren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mbman
Starting Member
Starting Member

Bericht door mbman »

De 7945 (met Bluetooth-handsfree) staat nu ook op de Duitstalige website van Becker ( http://www.becker.de -> Deutsch -> 7945 )

Dit is, naar mijn mening, hét 1-DIN toestel van dit moment.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

mbman schreef:De 7945 (met Bluetooth-handsfree) staat nu ook op de Duitstalige website van Becker

Dat is idd een erg mooi toestel , erg handig met Bluetooth :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mbman
Starting Member
Starting Member

Bericht door mbman »

Uit de te downloaden handleiding van de Becker 7945 maak ik op dat er een nederlandstalige spraakbesturing geïntegreerd is.

@beckeronline: Kunnen jullie hem dan al leveren ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vriesman
Average Member
Average Member

Bericht door vriesman »

mbman schreef:De 7945 (met Bluetooth-handsfree) staat nu ook op de Duitstalige website van Becker ( http://www.becker.de -> Deutsch -> 7945 )

Ja, dit wordt de volgende. Loop nu al te watertanden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • RT3 navigatie: enkele vragen
    door Mica84 » 22 jun 2016 10:57 » in Peugeot
    Reacties: 1