Net mijn nieuwe auto gekregen met VDO MS4200RS BPM. 2 sets cds gekregen. Teleatlas 2004/02 en Navteq 2004/02 beide met C-IQ. Wat zijn de mogelijkheden? Volgens mijn dealer is de TeleAtlas onbeperkt bruikbaar binnen de Benelux. Hij heeft echter niets geactiveerd. Alle werkt gewoon naar behoren (ben nog niet buiten Nederland geweest). Navteq werkt niet. Zal dus geactiveerd moeten worden. Er zijn echter mensen die beweren dat Teleatlas voor heel Europa gebruikt kan worden en wel onbeperkt. Wat is nu het echte verhaal.?
Ik ga binnenkort naar het buitenland (Belgie, Luxemburg en Duitsland)
Frank
MS4200RS BPM met teleatlas en Navteq C-IQ
-
- New Member
-
- Moderator
C-IQ helpdesk bellen ??
Als ik je verhaal zo lees, is Benelux geactiveerd, dus Belgie en Luxemburg redt je ook nog.
Andere landen helaas niet.
De NAvteq zou je wel 1 dag kunnen gebruiken in de preview mode.
Preview is ook mogelijk bij de Teleatlas voor 1 dag van een land buiten Benelux.
Ik heb geen MS4200RS, maar in de manaul staat wel beschrevn hoe je kan zien wat er geactiveerd is.
Gokje: lees pagina 232 van de handleiding (Mijn C-IQ) . Dan kun je precies zien wat er geactiveerd is.
Frits de Laar
Als ik je verhaal zo lees, is Benelux geactiveerd, dus Belgie en Luxemburg redt je ook nog.
Andere landen helaas niet.
De NAvteq zou je wel 1 dag kunnen gebruiken in de preview mode.
Preview is ook mogelijk bij de Teleatlas voor 1 dag van een land buiten Benelux.
Ik heb geen MS4200RS, maar in de manaul staat wel beschrevn hoe je kan zien wat er geactiveerd is.
Gokje: lees pagina 232 van de handleiding (Mijn C-IQ) . Dan kun je precies zien wat er geactiveerd is.
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ga in het systeemmenu naar Mijn C-IQ. Je kunt dan de actieve elementen zien, incl. de geldigheidsduur. Tip van Ritselaar is daarbij goed: pak de gebruikersdocumentatie !!
Als Benelux voor een bepaalde periode geactiveerd is dan zul je voor een trip naar Duitsland ook de kaart van Duitsland moeten activeren. Je moet dan de keuze maken voor ofwel de Navteq ofwel de Teleatlas kaart. Alleen als Europa ongelimiteerd geactiveerd is (en dat zou dan voor Teleatlas zijn) dan kun je zonder problemen naar Duitsland gaan. Echter, je krijgt dan NIET de C-IQ updates van de kaarten en indien relevant van de besturingssoftware.
Ik hoop voor je dat Benelux gelimiteerd, en dan is dat waarschijnlijk voor 2 jaar, vrijgegeven is omdat je op die manier het meeste voordeel van het C-IQ principe kunt krijgen.
Groet,
Riekus
Als Benelux voor een bepaalde periode geactiveerd is dan zul je voor een trip naar Duitsland ook de kaart van Duitsland moeten activeren. Je moet dan de keuze maken voor ofwel de Navteq ofwel de Teleatlas kaart. Alleen als Europa ongelimiteerd geactiveerd is (en dat zou dan voor Teleatlas zijn) dan kun je zonder problemen naar Duitsland gaan. Echter, je krijgt dan NIET de C-IQ updates van de kaarten en indien relevant van de besturingssoftware.
Ik hoop voor je dat Benelux gelimiteerd, en dan is dat waarschijnlijk voor 2 jaar, vrijgegeven is omdat je op die manier het meeste voordeel van het C-IQ principe kunt krijgen.
Groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-