Bij het invoeren van Postcodes op mijn MS5000 met de Benelux CD is het geen enkel probleem om de Duitse codes in te voeren en de vertaalslag naar plaatsnaam wordt ook correct uitgevoerd.
Waarom hebben de CD's van Duitsland en Frankrijk van VDODayton van zowel NT als TA deze mogelijkheid niet?
Dit geldt trouwens ook voor de Duitsland CD van BMW, die van TA zelf en van NT zelf!
Postcode-invoer
-
- Senior Member
Postcode-invoer
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Voor Duitsland is dat een kwestie van gebrek aan ruimte op de CD. Als je naar de VDO shop gaat kun je zien dat er verschillende uitvoeringen zijn van de CD's, waarbij je dan een ander content mix krijgt. Dus al dan niet de MRE's er op, of de Merian. Kijk maar eens.
Dat je op de Benelux CD kennelijk wel postcodes van Duitsland hebt zal dan zijn omdat er maar een klein aantal plaatsen in D op staan, behorend bij de MRE's. De rest staat er niet op.
Hoe het met Frankrijk zit weet ik niet, ik zal eens kijken of ze wel op mijn DVD staan. Ik dacht het eerlijk gezegd niet, maar ik check dat. Wordt vervolgd...
Groet,
JW
Voor Duitsland is dat een kwestie van gebrek aan ruimte op de CD. Als je naar de VDO shop gaat kun je zien dat er verschillende uitvoeringen zijn van de CD's, waarbij je dan een ander content mix krijgt. Dus al dan niet de MRE's er op, of de Merian. Kijk maar eens.
Dat je op de Benelux CD kennelijk wel postcodes van Duitsland hebt zal dan zijn omdat er maar een klein aantal plaatsen in D op staan, behorend bij de MRE's. De rest staat er niet op.
Hoe het met Frankrijk zit weet ik niet, ik zal eens kijken of ze wel op mijn DVD staan. Ik dacht het eerlijk gezegd niet, maar ik check dat. Wordt vervolgd...
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Pioneer Avic F310BT Probleem met adres invoer.
door Gmac » 19 okt 2015 14:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 2
Weergaves: 1015
-