Hallo allemaal,
ik heb, als VDO Dayton nieuweling, een vraagje...
Recent moest ik vanuit Rotterdam richting het welgelegen Hedel (aan de A2, net voorbij Zaltbommel). Voor vertrek had ik natuurlijk de instelling snelweg gekozen. Tot mijn verbazing adviseerde het systeem om bij Zaltbommel de snelweg te verlaten (afslag 17). Het stuurde mij vervolgens via een soort polderroute van een kilometer of negen binnendoor richting plaats van bestemming. Dit terwijl ik gewoon de volgende afslag (die overigens al jaren bestaat...) nr. 18 had moeten nemen
Wat is er mis? Het gaat om een MS5000 met software 0680. Ik gebruik de TA Beneluxkaart 2001. Wel wat 'over datum' maar het zat erbij toen ik de auto kocht... Alvast bedankt voor jullie reacties!
MS5000 : vreemde routeplanning
-
- Senior Member
Mijn enige advies in deze is, nieuwe operating software installeren (7.6) en een nieuwe landen cd.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hallo Gentry,
Ik heb je advies is opgevolgd: nieuwste software en nieuwe kaarten. Het lijkt erop dat de routebepalingen een stuk betrouwbaarder zijn geworden (ik kreeg naast bovenstaand voorbeeld nog een paar keer vreemde routes voorgeschoteld...) Trouwens, wat is die verbeterde rekensnelheid een verademing zeg!
Bedankt zover!
Ik heb je advies is opgevolgd: nieuwste software en nieuwe kaarten. Het lijkt erop dat de routebepalingen een stuk betrouwbaarder zijn geworden (ik kreeg naast bovenstaand voorbeeld nog een paar keer vreemde routes voorgeschoteld...) Trouwens, wat is die verbeterde rekensnelheid een verademing zeg!
Bedankt zover!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1