Puls & Achteruit draad.

Rene.
Average Member
Average Member

Puls & Achteruit draad.

Bericht door Rene. »

Weet iemand waar ik het ook alweer kan zien wat voor kleur ze zijn en waar ik ze kan vinden.

Het gaat om een Mazda 626 sedan 2.0 / 16v uit mei 1998.

en een Carin 520.

Graag hoor ik dit dan?

Groetjes Rene.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member

Bericht door Topsport »

Hallo Rene

als je deze http://www.navigatiehelpsite.nl/retailers.html aanklikt en even naar beneden scrolt staat er het kopje Puls links :wink:

voor de achteruitrijdraad kan je het beste even meten bij je achterlichten welke draadkleur het is en dan even opzoeken onder de linker dorpel voor. zie ook Tips & Tricks op dit forum.

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rene.
Average Member
Average Member

Puls & Achteruit draad.

Bericht door Rene. »

Hallo topsport of een ander ik weet niet wat ik fout doe maar ik kom niet verder op die puls links dan een Mazda 626 van 1997 en nu weet ik niet of dat het zelfde is voor een 2.0 16v van 1998 ??.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Volgens Petri http://www.petri.de/cgi-bin/petri.cgi?u ... Navigation

626 1997- Originalsensor am Getriebe, 2-PIN-Stecker, grün-rot
hinter Plastikverkleidung an der Mittelkonsole, großer schwarzer Stecker, grün-rot
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rene.
Average Member
Average Member

Puls

Bericht door Rene. »

He Gerritje dat is mooi. Maar ook daar kun je niets vinden over wat voor kleur de achteruit rij draad moet zijn :?: en waar hij moet zitten :?: Maar nu heb ik in iedergeval de puls bedankt daar voor.

We gaan gewoon door met zoeken :!:

Groetjes Rene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Zoals al veel vaker in dit forum aan bod is gekomen: Kijk bij de aansluiting van je achteruitrijlichten wat voor kleur draad er aan vast zit en zoek deze op in de linker of rechter dorpel. Alternatief is een extra draad daarvandaan trekken.

Doe het beslist want ik heb sinds de aanbeveleingen op dit forum ook de achteruit aangesloten en dat scheelt iedere keer dat ik een stuk moet achteruitrijden een slok op een enavigatieborrel
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member

Bericht door Topsport »

Hallo Rene

de pulsdraad zou ook achter het instrumentenpaneel moeten zitten :arrow:
Pulsdraad: Achter het teller instrument in 25 polige stekker pin 1 of 3 GROEN-RODE draad.

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Rene.
Average Member
Average Member

Puls & Achteruit draad.

Bericht door Rene. »

Bij de beenruimte van de bijrijder zit op de midden console een klein klepje waar de kachelmond ook uit komt. Als je dat weg haalt zit er een zwarte en een blauwe stekker.
Op de zwarte stekker aan de buitenkant en derde pin van ondere zit een groen/rode draad, dit is de puls.
op de blauwe stekker zit naast de klip waar hij mee vast zit aan zijn beugel als je er voor zit rechtsonder een geel/rode draad, dit is de achteruitrij draad.

Ik hoop dat iemand hier ooit nog eens wat aan heeft.
Groeten Rene'

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • speed pulse draad
    door heatmaster » 23 mei 2016 16:38 » in Kenwood
    Reacties: 0