Ik heb zeer veel problemen met het contact van mijn frontje op de MS4100. Als ik het frontje erop klik moet ik vaak met chirurgische precisie het frontje zo manouvreren dat hij uberhaubt contact maakt. Als ik daarna ook maar een verkeerde beweging maak (bijvoorbeeld tijdens het bedienen van een willekeurige knop) dan verliest hij contact en neemt het systeem met een harde knal afscheid van me. Ik heb al geprobeerd om de contactpunten schoon te maken, maar dit mocht niet baten. Daarnaast heb ik geprobeerd de contactpunten wat naar voren te brengen door er een kartonnen plaatje onder te schuiven, maar wederom geen resultaat.
Aangezien het systeem hierdoor zeker 15 tot 20 keer per dag uitvalt is dit uitermate storend........
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Daarnaast moet ik zeggen dat mijn oude Carin systeem (eigenlijk zelfde type radio alleen dan met aparte computer) dit zelfde mankement had.
Kent iemand dit probleem? Gebeurt dit vaker met dit soort systemen of ligt het aan mij als het me twee keer overkomt?? Is dit gemakkelijk te verhelpen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties