Mijn vraag:
Ik wil in de toekomst 2 monitoren in de hoofdsteunen laten monteren. Echter de MI2200 kan maar 2 monitoren van VDO aansluiten. Dit terwijl ik er 3 moet aansturen. Kan ik een A/V splitter aansluiten op de optische uitgang mijn dvd speler?. Deze heeft 1 digitale (optische) uitgang en 2 lijnuitgangen. Dus dat ik de digitale (optische) uitgang splits, zijnde het beeldsignaal.
Dit omdat mijn interface voor mijn voorste monitor moet worden aangesloten en dat ik in de toekomst 2 monitoren wil aansluiten. Dus kan het beeldsignaal vanaf de dvd speler gesplit worden?.
De audio uitgang is verder geen probleem, dit omdat ik een radio dvd speler heb, deze is aangesloten op de speakers. Dus ik hoor de dvd over de speakers van de auto. De navigatie gaat via de luidspreker van de voorste monitor. De MS5000 is een stand alone systeem. Het gaat mij dus puur om het beeldsignaal.
Waarschijnlijk zal ik niet kunnen schakelen in het VDO menu voor de achterste schermen. Je kan een multi media box activeren op het scherm van de MS5000. Daar zou ik mee kunnen schakelen voor de voorste monitor.
Wie heeft ervaring met deze materie?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)