Becker 7820 volgfunctie van radiostations
-
- Junior Member
Becker 7820 volgfunctie van radiostations
Wie kan me snel uitleggen hoe ik de volgfunctie van radiostations weer aanzet? Mijn 7820 is voor de tweede keer geheel vervangen, alles wat er tussen de 6 stalen plaatsjes zat dan en de navigatie lijkt weer perfect te werken, maar dit niet. HET aanzetten van "TP" brengt helaas geen oplossing, vanuit het zuiden ben ik BNR en SKY in het midden van het land kwijt, vroeger schakelde die automatisch over, nu niet meer. De gebruiksaanwijzing is hier erg onhelder in ..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Hallo Paul,
Zie jouw reactie, vraag van een leek. mbt software update en bugs. zie vraag 2xtreem
Zie jouw reactie, vraag van een leek. mbt software update en bugs. zie vraag 2xtreem
Hide post links |
-
- Junior Member
sorry maar ik kan je niet "volgen". Verbaast me dat er weinig respons op deze vraag komt, issie nou zo stom of juist zo voor de hand liggend?
Hide post links |
-
- Normal Member
Paul,
Uit mijn hoofd gezegd werkt het "volgen" alleen als de TMC uit staat.... heb je de TMC aanstaan??? Anders zou ik even in de gebruiksaanwijzing moeten kijken, die ligt echter in de auto
Uit mijn hoofd gezegd werkt het "volgen" alleen als de TMC uit staat.... heb je de TMC aanstaan??? Anders zou ik even in de gebruiksaanwijzing moeten kijken, die ligt echter in de auto
grtz,
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2715
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 853
-