hoihoi
kan iemand een alternatieve locatie geven (als die bestaat) voor deze auto dus ipv de grijze draad in de zwarte stekker achter het tellerhuis.
BVD!
axl
locatie tachopuls megane 2001
-
- Average Member
-
- Senior Member
Hallo Axl,
Megane Limousine 4/1996 -
Alternative: Am Steuergerät der Einspritzanlage, am 55 PIN Stecker, PIN 12, Kabelfarbe: grau
Megane Limousine 4/1996 -
Alternative: Am Steuergerät der Einspritzanlage, am 55 PIN Stecker, PIN 12, Kabelfarbe: grau
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
thanks checkin
heheh maar dan mijn volgende vraag waar zit de controller van de brandstofpomp??
heheh maar dan mijn volgende vraag waar zit de controller van de brandstofpomp??
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo axl,
Als mijn kennis van de duitse taal nog een beetje op peil is, heet een "Steuergerät der Einspritzanlage" in het nederlands zoiets als de electronische regeleenheid van de brandstofinjectie. Dat is dus de centrale "computer" van de motorsturing. En die weet je ongetwijfeld te vinden.
Bij veel auto's is deze gecombineerd met de onstekingsbesturing.
Groet,
JW
Als mijn kennis van de duitse taal nog een beetje op peil is, heet een "Steuergerät der Einspritzanlage" in het nederlands zoiets als de electronische regeleenheid van de brandstofinjectie. Dat is dus de centrale "computer" van de motorsturing. En die weet je ongetwijfeld te vinden.
Bij veel auto's is deze gecombineerd met de onstekingsbesturing.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Average Member
-
- Moderator
Klopt wat JW zegt.
Echter, mag ik je als Renault rijder wijzen op de zwakke kwaliteit van de Renault electrische installatie's ?
Ik ben een warm voorstander geworden van pulsgevers, zijn de kosten niet vergeleken met twee uurtjes storing zoeken door een monteur...
Ze rijden heerlijk, die Renault's, een aantal zien er wel leuk uit, maar electronica...auw auw auw...
Echter, mag ik je als Renault rijder wijzen op de zwakke kwaliteit van de Renault electrische installatie's ?
Ik ben een warm voorstander geworden van pulsgevers, zijn de kosten niet vergeleken met twee uurtjes storing zoeken door een monteur...
Ze rijden heerlijk, die Renault's, een aantal zien er wel leuk uit, maar electronica...auw auw auw...
Hide post links |
-
- Average Member
allemaal gelukt
de tachopuls bleek ook in de radio ISO te zitten op A1
heheh en nu maar hopen dat alles blijft werken
de tachopuls bleek ook in de radio ISO te zitten op A1
heheh en nu maar hopen dat alles blijft werken