Hallo,
Ik heb een andere auto gekocht. Renault espace bj 2003 (nieuwste type)
Het is een 2.0 16V ,benzine dus.
Wie weet waar ik de aansluitdraden (punten) kan vinden voor:
puls
achteruitrijlampen
spanning geschakeld, blijvend tijdens starten
Je begrijpt dat ik de aansluitpunten het liefst onder het dashbord vandaan haal?
Wat is de beste inbouwplaats (opbouwplaats) voor het scherm? Je kunt een spaciale steun kopen die links naast de bestuurder komt te zitten. Is dat wat?
alvast bedankt
Haan
Wat is de beste oplossing??
puls renault espace 2003
-
- New Member
-
- Moderator
Haan,
Heb de identieke vraag uit Algemeen en VDO-DAYTON weggehaald, hier laat ik hem staan.
Met crossposting schieten we niet echt op, en neemt de irritatie factor voor andere lezers alleen maar toe, omdat ze in dit geval tot 3 maal toe het zelfde bericht zitten te lezen.
Bovendien ook onhandig om het antwoord terug te vinden later...
Heb je ook al gekeken op de hoofdwebsite van dit forum ? (zie blauwe knop WEBSITE linksbovenaan dit forum), daar staat onder de keuze LINKS een heleboel referentie's naar andere site's met pulseinfo, netjes gesorteerd op merk en type.
Heb de identieke vraag uit Algemeen en VDO-DAYTON weggehaald, hier laat ik hem staan.
Met crossposting schieten we niet echt op, en neemt de irritatie factor voor andere lezers alleen maar toe, omdat ze in dit geval tot 3 maal toe het zelfde bericht zitten te lezen.
Bovendien ook onhandig om het antwoord terug te vinden later...
Heb je ook al gekeken op de hoofdwebsite van dit forum ? (zie blauwe knop WEBSITE linksbovenaan dit forum), daar staat onder de keuze LINKS een heleboel referentie's naar andere site's met pulseinfo, netjes gesorteerd op merk en type.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Van pulsdraden heb ik geen verstand. In mijn Espace IV heb ik het scherm in laten bouwen in het middelste dashboardkastje (voor de A/B van de radio), de plaats waar het Carminat scherm normaliter ook ingebouwd wordt.
Zie item 'inbouwmogelijkheden in diverse renault modellen' voor een foto: viewtopic.php?t=1430
Groet,
Riekus
Zie item 'inbouwmogelijkheden in diverse renault modellen' voor een foto: viewtopic.php?t=1430
Groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-