Brutaal zijn lijkt de moeite te lonen....
Ben naar een grote inbouwstation gereden hier (nee, naam vermeld ik even niet, wil niet dat de werknemer problemen krijgt met de service), en verteld wat er aan de hand was en wat ik al gedaan had.
Welnu, er werdt een cd-rom bakje ge-opend, met allarhande besturingssystemen, en mijn systeem werd gratis en voor niets voorzien van 6.9
Hier heb ik bijna 3 kwartier mee rond gereden (gewoon een rit om R'dam gemaakt, tel één file erbij op, en voila...).
Helaas geen resultaat.
Daarna systeem bijna 2 uur van het stroom afgehad, en een nieuwe rit gemaakt van circa 1/2 uur (wezen toeren door Gouda en omgeving, leuk stadje, maar wonen wil ik daar denk ik niet)
Helaas geen resultaat.
7.6 teruggezet (gaat dus inderdaad probleemloos vanaf 6.9), contact uit voor 10 minuten, contact aan, systeem herstart, maar .... Helaas, geen resultaat....
Stroom er bijna 1 uur vanaf gehad, 20 minuten door mijn woonplaats getoerd (vrijwel geen hoogbouw), maar helaas....geen resultaat.
Ergo : binnenkort te koop, defecte ms5000, te koop vanaf 100 euro voor complete set excl. tmc module.
(Rigoreus? Ja! Maar ben het erg zat aan het worden, vandaar!)