Hoi leden,
Ik heb net een vdo 5100 aangesloten. Nu het volgende, beeld blijft zwart. In het begin laat ie de logo van vdo zien. Als ik op het eject knopje drukt krijg ik beeld. en dan gaat ie weer weg. Als ik het eject knopje ingedrukt houd dan krijg ik wel continu beeld. Wat kan hier de oorzaak van zijn.
Groet,
tayfun
ms5100 helpppp
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
Wat voor CD zit er in de computer? En zat die er in tijdens de inbouw?
En heb je nauwkeurig de inbouwinstructies gevolgd, ook mbt het spanningsloos maken t/m de inbouw? Ik vraag dat maar omdat je in het andere draadje aangeeft een leek te zijn op Navi's gebied
Tenslotte: ben je er zeker van dat het systeem goed werkte vóór je het inbouwde? Ik ga er daarbij even van uit dat het geen gloednieuw systeem is...
Groet,
JW
Wat voor CD zit er in de computer? En zat die er in tijdens de inbouw?
En heb je nauwkeurig de inbouwinstructies gevolgd, ook mbt het spanningsloos maken t/m de inbouw? Ik vraag dat maar omdat je in het andere draadje aangeeft een leek te zijn op Navi's gebied
Tenslotte: ben je er zeker van dat het systeem goed werkte vóór je het inbouwde? Ik ga er daarbij even van uit dat het geen gloednieuw systeem is...
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
MS 5100 probleem
Als de computer niet anders aan wil door de eject knop ingedrukt te houden,is dit in de meeste gevallen te wijten aan het aansluit blok(ISO)dit wordt vaak vooraf gegaan door rook ontwikkeling en sterke geur(schroeien).
Het aansluitblok vervangen en je probleem is op gelost,dit kun je doen bij de bekende reparatie diensten of.....
Mvg Cees
Het aansluitblok vervangen en je probleem is op gelost,dit kun je doen bij de bekende reparatie diensten of.....
Mvg Cees
Meten is Weten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |