Hallo ,
ik ben sinds kort trotse bezitter van een passat 3b met MFD erin.
in nederland begrijp ik het allemaal wel hoe ik de route moet ingeven en dergelijke maar ik ga binnenkort met het gezin naar de wintersport in frankrijk hoe moet ik dan de route ingeven ?, moet ik eerst op de benelux cd ingeven een grensplaats of iets dergelijs ??, en dan weer met de frankrijk cd een nieuwe locatie invoeren ?
alvast dank
route laten navigeren naar frankrijk ?
-
- New Member
-
- Senior Member
Volgens mij op plaats van vertrek de frankrijk cd er in doen. Bestemming invoeren en dan vervolgens de benelux cd er in doen. Bij de grens met frankrijk de cd wisselen. Je kan het natuurlijk even uitproberen of het op die manier goed werkt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
@Fantom: Leuke oplossing, ga ik zeker proberen, maar ik ben bang dat het niet werkt omdat het kaartmateriaal niet overlapt. De Navi zal waarschijnlijk geen route berekenen.
Om dit probleem op te lossen is de CD Major roads of Europe beschikbaar, hier staat het hele hoofdwegennet van Europa op. Dit is prima om van bijvoorbeeld Amsterdam naar Parijs of een andere grote stad te navigeren. In het land van bestemming voer je vervolgens de landen CD rom in om de detailnavigatie te gebruiken.
Tip: als het alleen om de hoofdwegen gaat kan je op Ebay.de een oudere CD rom aanschaffen, maakt voor de snelwegen niet heel veel uit.
Om dit probleem op te lossen is de CD Major roads of Europe beschikbaar, hier staat het hele hoofdwegennet van Europa op. Dit is prima om van bijvoorbeeld Amsterdam naar Parijs of een andere grote stad te navigeren. In het land van bestemming voer je vervolgens de landen CD rom in om de detailnavigatie te gebruiken.
Tip: als het alleen om de hoofdwegen gaat kan je op Ebay.de een oudere CD rom aanschaffen, maakt voor de snelwegen niet heel veel uit.
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik was even vergeten dat voor zo'n systeem er een europa hoofdwegen kaart gebruikt wordtjankees schreef:@Fantom: Leuke oplossing, ga ik zeker proberen, maar ik ben bang dat het niet werkt omdat het kaartmateriaal niet overlapt. De Navi zal waarschijnlijk geen route berekenen.
Je kan de optie proberen maar als op de cd van frankrijk de hoofdwegen van de benelux niet staan dan houdt het volgens mij op. Ben trouwens wel benieuwd of het truukje werkt
Ik ging er, in een vlaag van verstandsverbijstering, vanuit dat het net zo werkt als bij een VDO systeem
Hide post links |
-
- Senior Member
Het is denk ik eerder dat wij (VDO'ers ) het als vanzelfsprekend zijn gaan beschouwen dat dit kan. Ik zou het zeker niet prettig vinden zo vaak DJ te moeten spelen, zeker niet bij een systeem met een losse computer die elders weggebouwd is.Fantom schreef:Ik was even vergeten dat voor zo'n systeem er een europa hoofdwegen kaart gebruikt wordtjankees schreef:@Fantom: Leuke oplossing, ga ik zeker proberen, maar ik ben bang dat het niet werkt omdat het kaartmateriaal niet overlapt. De Navi zal waarschijnlijk geen route berekenen.
Je kan de optie proberen maar als op de cd van frankrijk de hoofdwegen van de benelux niet staan dan houdt het volgens mij op. Ben trouwens wel benieuwd of het truukje werkt
Ik ging er, in een vlaag van verstandsverbijstering, vanuit dat het net zo werkt als bij een VDO systeem
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 341