goede dag beste forum liefhebbers.
eerst en voor al wens ik te zeggen dat iedereen hier al bedankt is voor de nuttige info.
mijn vraag
1-ik heb een radio die dvd speelt en zou deze willen aansluiten zonder de jack te gebruiken
2-ik heb al verschillende dingen gelezen over die tv antenne wat kan ik bij carin 520 het best gebruiken,lukt dit en wat is de prijs daar ongeveer van?
3-hoe zit dat nu juist in elkaar met die aansluiting voor als je uw lichten aan zet?in schema staat dat je niet de verlichting van dashbord mag gebruiken. waarom en waar of wat dan wel?
alvast veel bedankt
carin 520 vele vragen
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Re: carin 520 vele vragen
Hallo Davydavy schreef:goede dag beste forum liefhebbers.
eerst en voor al wens ik te zeggen dat iedereen hier al bedankt is voor de nuttige info.
mijn vraag
1-ik heb een radio die dvd speelt en zou deze willen aansluiten zonder de jack te gebruiken
2-ik heb al verschillende dingen gelezen over die tv antenne wat kan ik bij carin 520 het best gebruiken,lukt dit en wat is de prijs daar ongeveer van?
3-hoe zit dat nu juist in elkaar met die aansluiting voor als je uw lichten aan zet?in schema staat dat je niet de verlichting van dashbord mag gebruiken. waarom en waar of wat dan wel?
alvast veel bedankt
welkom op dit forum
1-er is op dit forum iemand geweest die een VDO MI-box heeft aangesloten op een Carin 522 met groot scherm( welk scherm heb jij ), en op dit scherm zit een platte plug en deze heb je nodig voor aansluiting op de MI-box, als jij een klein scherm hebt met aan het beeldscherm een ronde plug is het volgens mij niet mogelijk
2-wat bedoel jij met een tv-antenne voor de Carin 520 , als jij tv wilt kijken heb je ook een MI-box nodig, zie punt 1
3-de verlichtingsdraad achter je radio of dashboard loopt meestal via een dimmer, en als jij die niet voluit hebt staan werkt de dag/nachtstand niet, je moet hem aansluiten op een verlichtingsdraad die niet via de dimmer , loopt bv direct bij je achterlichten
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
ja mijn scherm is een groot.dus zou dat moeten lukken?!
ivm die verlichting zit er bij mij geen interiurdimmer op dus kan ik hem er daar wel op aansluiten?!
alvast veel bewdankt.
ivm die verlichting zit er bij mij geen interiurdimmer op dus kan ik hem er daar wel op aansluiten?!
alvast veel bewdankt.
Hide post links |
-
- Senior Member
Als jij al een groot scherm heb zou het mogelijk moeten zijn deze heeft een platte plug
als jouw auto geen dimmer heeft kan je hem gewoon aansluiten bij het dashboard/radio
succes
Topsport
als jouw auto geen dimmer heeft kan je hem gewoon aansluiten bij het dashboard/radio
succes
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,davy schreef:ja mijn scherm is een groot.dus zou dat moeten lukken?!
alvast veel bewdankt.
Wat bedoel je daarmee? Hier gaat het over een dimbare dashboard verlichting, en bij mijn weten heeft ELKE auto die wel. De enige uitzondering die ik me herinner waren m'n 2 CV en Dyane 6, van meer dan 30 jaar geleden.
Over welke auto heb jij het hier?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Starting Member
al bedankt he.
zal mischien wel eens kijken voor zo een box.
die 5000 was de beste zeker?
ja ik rij met een rover en zit geen schakelaar op om mij interieurverlichting te dimmen.
maar dat komt allemaal wel goed.
nu alleen nog de tacho aansluiting vinden op mijn auto.
dat is dus niet zo makkelijk bij deze.
groets
zal mischien wel eens kijken voor zo een box.
die 5000 was de beste zeker?
ja ik rij met een rover en zit geen schakelaar op om mij interieurverlichting te dimmen.
maar dat komt allemaal wel goed.
nu alleen nog de tacho aansluiting vinden op mijn auto.
dat is dus niet zo makkelijk bij deze.
groets
Hide post links |
-
- Moderator
HUH ???
Een Rover zonder dimbare verlichting ?
Ik heb zelf een 1983(?) Rover 3500 Van-den-Plas gehad, welke zelfs al een dimbare verlichting had volgens mij, zal mijn ouders nog eens vragen, want die reden eenzelfde in 1979 al.
Weet je het echt zeker ?
Als alternatief kun je altijd nog een aftapping maken op de sigaretten-aansteker-verlichting.
Een Rover zonder dimbare verlichting ?
Ik heb zelf een 1983(?) Rover 3500 Van-den-Plas gehad, welke zelfs al een dimbare verlichting had volgens mij, zal mijn ouders nog eens vragen, want die reden eenzelfde in 1979 al.
Weet je het echt zeker ?
Als alternatief kun je altijd nog een aftapping maken op de sigaretten-aansteker-verlichting.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb vandaag mijn 520 aangesloten, op een uur of 3 en alles mooi afgewerkt enz. incl de aansluiting voor verlichting+achteruitrijlicht... heb wel dankzij deze site een duidelijke schema kunnen downloaden...
Ik moet wel toegeven dat ik een klein beetje teleurgesteld ben wat de scherm weergave betreft, had meer kleurkes verwacht op de kaart...
Ik moet wel toegeven dat ik een klein beetje teleurgesteld ben wat de scherm weergave betreft, had meer kleurkes verwacht op de kaart...
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 5205