Hoi,
Ik heb nog een paar vragen over mijn systeem, een MS 4200 RS.
1. Volgens de boekjes zou je meerdere stemmen kunnen selecteren. Echter kom ik niet verder dan die tante me nu overal de weg wijst.
2. Heeft er iemand al eens getest met zowel TeleAtlas als ook Navtec?? Ik heb nu TeleAtlas maar vind deze niet echt super. Kent best veel wegen niet of wijst je echt via een omweg. (heb ik een paar keer getest daar waar ik de weg ken).
3. Weet er echt niemand een manier om onder het rijden toch in te kunnen voeren zonder al te veel aanpassingen te moeten doen. Meerendeels zit ik met 2 in de auto waardoor het qua veiligheid echt geen probleem is. Is het mss te ondervangen middels een afstandsbediening aan het stuur??
Groeten en alvast bedankt!
Breemie
Vragen over een VDO MS 4200 RS
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Vragen over een VDO MS 4200 RS
Hallo Breemiebreemie schreef:Hoi,
Ik heb nog een paar vragen over mijn systeem, een MS 4200 RS.
1. Volgens de boekjes zou je meerdere stemmen kunnen selecteren. Echter kom ik niet verder dan die tante me nu overal de weg wijst.
2. Heeft er iemand al eens getest met zowel TeleAtlas als ook Navtec?? Ik heb nu TeleAtlas maar vind deze niet echt super. Kent best veel wegen niet of wijst je echt via een omweg. (heb ik een paar keer getest daar waar ik de weg ken).
3. Weet er echt niemand een manier om onder het rijden toch in te kunnen voeren zonder al te veel aanpassingen te moeten doen. Meerendeels zit ik met 2 in de auto waardoor het qua veiligheid echt geen probleem is. Is het mss te ondervangen middels een afstandsbediening aan het stuur??
Groeten en alvast bedankt!
Breemie
1- de stemmen zou je kunnen veranderen maar dan heb je wel de systeemsoftware nodig, daar staan de verschillende talen/stemmen op.vaak kan je tussen twee talen kiezen ( bij de MS-5xxx wel), maar of dat ook kan bij de 4200RS weet ik niet, maar d.m.v. het systeemsoftware kan het zeker
2-op dit forum is al het een en ander geschreven over de verschillen tussen Navtec en Teleatlas, de meeste op dit forum geven de voorkeur aan Navtec heb zelf jaren met Teleatlas gereden, maar rij nu ruim een half jaar met Nactec en ben zeer tevreden
3-dit is niet mogelijk , ook niet met een ab aan het stuur ( ook hierover is al een heleboel geschreven, wil je meer weten gebruik dan even de zoekfunctie
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Ter aanvulling op je vraag over meerdere stemmen: Ja dat is mogelijk, als je een buitenlandse begeleiding kunt accepteren. In het Nederlands is er maar één stem, en wel de "tante" die je nu begeleidt Meer NL stemmen staan er niet op de SW CD.
Groet,
JW
Ter aanvulling op je vraag over meerdere stemmen: Ja dat is mogelijk, als je een buitenlandse begeleiding kunt accepteren. In het Nederlands is er maar één stem, en wel de "tante" die je nu begeleidt Meer NL stemmen staan er niet op de SW CD.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 5205