Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben in het bezit van een DX-R52..............................ik heb er de benelux cd van de rms 150 ingedaan.............en hij herkent de cd gewoon
wat voor een cd's moet ik nu aanschaffen, DX of NON DX (aagenomen dat de rms 150 non dx is.)
Welke non-DX van de Benelux was dat die je in je 52 kon gebruiken?
Ik herinner me een verhaal van Laurens dat de DX apparaten ook non-DX CD's konden lezen die toendertijd, dus bij het uitkomen van de nieuwe DX toestellen op de markt waren. Ik heb dat nooit goed begrepen, maar misschien is dat dus hier ook zo. Daarom mijn vraag, en de opmerking er bij dat bij mijn weten de nieuwere non-DX CD's niet gelezen kunnen worden.
Voorts de opmerking dat de non-DX CD's weinig gecomprimeerd zijn. Gevolg: voor Duitsland heb je 3 CD's nodig, bij DX maar eentje.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hoi, ik heb een volkswagen scirocco uit 2008, met een naar probleem, ik heb onlangs een media in kabel via bol.com besteld, en aangesloten, muziek werkt goed en ook goede kwaliteit, alleen wanneer ik contact uit heb doet de aux niks, maar dat snap...
Waar kan ik zien welke kaarten ik heb ?
Ik heb hem net geupdate maar wil weten of ik nu echt de nieuwste kaarten heb !
Ik heb de update gedraaid en toen hij klaar was gaf hij dat aan, micro sd eruit gehaald en klaar of had ik hem nog...