Raar voorval enige uitleg aub
-
- Normal Member
Raar voorval enige uitleg aub
Vandaag moest ik naar de Glaslaan in Eindhoven. Via de gewone ingave kon ik de Glaslaan maar niet vinden. Tikte de G en de L en de A in maar daarna geen S te bespeuren om verder in te tikken. Nochtans stond er nog geen Glas op het display. Per ongeluk ben ik nog eens herbegonnen en enkel de G ingetikt en daarna verder gescrollt in alle straatnamen met een G. Daar staat de Glaslaan wel in. Is dit normaal ?
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
nee! ik zal het zo ook eens proberen en dan laat ik het even weten.
Hide post links |
-
- Senior Member
Weet niet wat voor software versie je hebt... of je hebt toch iets niet helemaal correct gedaan. Bij mij (zie foto) geen enkel probleem)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hide post links |
-
- Normal Member
Ben het nog eens gaan proberen. Ik bezit versie 1.0. Misschien herinner je je nog dat ik had gevraagd om te ruilen naar versie 1.1 maar dat de handelaar dat hier niet wil doen. Dus nog eens geprobeerd maar bij mij lukt dat dus niet.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is dus een voorbeeld van een softwarefout (je) welke in de 1.0 dan wel zit en in de 1.01 dan opgelost is.
Hide post links |
-
- Normal Member
Ja inderdaad dat zal wel de oorzaak zijn. Gelukkig ka nik die bewuste straat dan wel vinden door bv enkel de G in te typen en daarna te scrollen door alle straten met een G. Ze staat er wel in maar het zoeken duurt een beetje langer.
Bedankt alvast voor de reaktie.
Spijtig genoeg wil die verkoper van mij me maar niet verder helpen aan de nieuwe versie 1.01
Bedankt alvast voor de reaktie.
Spijtig genoeg wil die verkoper van mij me maar niet verder helpen aan de nieuwe versie 1.01
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
F930BT valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden
door Verwijderde gebruiker 127900 » 19 aug 2017 20:10 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 590
-
-
-
NAVIGATIE VOLKSWAGEN, RAAR GELUID BIJ AUX EN CONTACT AAN
door oepich123 » 26 sep 2018 17:02 » in V.A.G -
Reacties: 0
Weergaves: 700
-