Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Heeft iemand ervaring met het monteren van een 4-Weg Diversity TV-Antenne
Elk deel van de antenne bevat 2 staafjes. Moet het geheel in een vierkant geplaatst worden?
Daar ik een klein zijraam achter heb, past de staven niet geheel hier tussen. Mogen de staven ook evt. verbogen worden c.q. elkaar overlappen?
ze moeten niet in een vierkant
zelf plaats ik ze altijd op het linker en rechter zij-achterruit, en dan meestal onder een hoek van 90 graden indien mogelijk.soms zie je ze ook op het achterruit , is wel lastig met doorvoeren van de draden.
zelf heb ik ze bij mijn voorruit zitten, de kastjes en één staafje achter de bekleding en de ander achter de afdekplaat bij het raamstijl ( is helaas niet perfect voor de ontvangst , maar je ziet niets zitten in de auto). ontvangst is redelijk.
Ben sinds kort in bezit van een vdo pc 5200 met een tmc aansluiting, alleen heb ik er geen tmc kabel met splitter voor.
Ik heb wel 3 gps antenne kabels over en mijn vraag is dan zijn de kernen van gps en tmc hetzelfde? Zoja is de gps kabel om te...
Ik ben op zoek naar een radio-antenne voor een oldtimer en wel een waarvan je de antenne op de buitenkant van de raam plakt en de ontvanger aan de binnenkant. Heb deze op een ander voertuig en heb nog geen raamantenne kunnen vinden waarvan de...
De antenne op het dak van mijn Mondeo heeft 3 kabels. Ik denk gps/radio en gsm. Op mijn travelpilot ex komen echter maar twee kabels binnen. De gps en radio. Klopt het dat de gsm antenne niet gebruikt wordt op een travelpilot ex?
Zoals velen is ook mij gps antenne op het dak defect.
Nu wil ik dit vervangen door een los exemplaar onder het dashboard. Via dit forum er achter gekomen dat de stekker een smb female moet zijn, echter ik heb een vierkant stekkertje...
ik heb een passat uit 2010 (b6) met een RNS 510. Deze werkte altijd naar behoren. Vorige week is de auto naar de garage geweest voor een turbo-waste probleem. Om dit te constateren en om de motorstoring uit te lezen is er een roodachtige...