Indianapolis problemen in Parijs

snap
Normal Member
Normal Member

Indianapolis problemen in Parijs

Bericht door snap »

Verleden week zat ik in Parijs nl Paris La Défence, misschien kent iemand dat. Heel hoge gebouwen. Nu om naar daar te rijden geen enkel probleem. Stuurde mij feilloos naar ginder tot op 5 meter van mijn bestemming. Daar moest ik goederen lossen voor een beurs in het CNIT gebouw. In een garage onderaan het gebouw, daar had ik zelfs ontvangst van 3 sat.
Bij het vertrekken stel ik de terugroute in en daar is het wel heel erg mis gelopen. Heb bijna een vol uur rond gereden eer hij eigenlijk wist waar ik was en ik terug op de fameuze ring rond Parijs zat. Had dit te maken met deze hoge gebouwen denken jullie ? Nochtans zoals eerder gezegd goede sat ontvangst zelfs in die ondergrondse garage.
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Normaal gesproken moet het niet zo'n probleem zijn om de gps gegevens weer op te pakken. Beter is het wel om even een paar minuutjes stil te blijven staan op een zo open mogelijke plek. Dan heeft een apparaat het snelst zijn fix weer terug.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snap
Normal Member
Normal Member

Bericht door snap »

Ja inderdaad beckeronline volledig akkoord. Dat was ik ook van plan maar spijtig genoeg nog al moeilijk in een totaal onbekende omgeving met zo'n hoge gebouwen om je heen en overal toeterende auto's achter je. Morgenvroeg moet ik trouwens naar Keulen, naar een plaats waar ook veel hoge gebouwen zouden staan werd er mij gezegd. Ik ben benieuwd wat dat gaat worden 8)
Snelkoerier met Peugeot Partner HDI geleidt door Becker Indianapolis 7920. Vanaf heden Jul ' 07 [i][b]Met nieuwe Peugeot Expert Multi confort half gesloten combi[/b][/i]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • GPS module error Indianapolis Pro
    door JohnnyDolman » 15 mar 2016 21:05 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 10
    Weergaves: 1075