Na veel wikken en wegen en het lezen van diverse sites, waaronder deze, heb ik gisteren bij een inbouwstation een Indianapolis laten inbouwen in mijn Audi A4 uit 2003. Deze navigatie leek mij gezien de prijs veruit de beste keuze. Alles werkte, behalve de navigatie. Na 3 proefritten, o.a. met de monteur, werkte er niets van. Alleen de eerste aanwijzing van de rijrichting werd gegeven en daarna werd het stil. Blijkt bij controle dat de gyro een negatief signaal afgeeft. Bij voor-en achteruit rijden veranderde dit niet. Alles was volgens de monteur goed aangesloten, inclusief de achteruit, waar ik nog speciaal om heb gevraagd, en wat volgens de inbouwer helemaal niet nodig was.
Na anderhalf uur meten en proberen heb ik de auto maar laten staan en ben naar huis gegaan. Men wist niet wat men er mee aan moest.
O ja, er moest ook al een aparte antenneversterker worden aangesloten volgens de inbouwer en tot overmaat van ramp deden de achterspeakers het ook niet. Dit ligt aan het zgn. "aktieve"subwoofersysteem waarmee de auro uitgerust is. Komen deze problemen iemand bekend voor? Ik hoop dat het allemaal opgelost wordt, maar ik heb niet meer zo'n lekker gevoel meer bij mijn Becker