Ik heb sinds enige tijd een VDO 5500 systeem in mijn Renault Espace zitten, op zich werkt het redelijk ik heb alleen wat problemen met de resterende rijstijd. Het systeem staat al op 0 minuten terwijl ik toch echt nog niet op de plaats van bestemming ben.
Ik heb al eens bij de tachopuls zitten kijken die geeft altijd 15-20 eenheden meer aan dan de gereden snelheid.
Ben er ook achter gekomen dat de achteruitrijdraad niet is aangesloten, wat doet deze draad eigenlijk.
nog te rijden tijd die het systeem aangeeft verschilt met de
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: nog te rijden tijd die het systeem aangeeft verschilt me
Hallo Henny, Welkom,Henny schreef:Ik heb sinds enige tijd een VDO 5500 systeem in mijn Renault Espace zitten, op zich werkt het redelijk ik heb alleen wat problemen met de resterende rijstijd. Het systeem staat al op 0 minuten terwijl ik toch echt nog niet op de plaats van bestemming ben.
Ik heb al eens bij de tachopuls zitten kijken die geeft altijd 15-20 eenheden meer aan dan de gereden snelheid.
Ben er ook achter gekomen dat de achteruitrijdraad niet is aangesloten, wat doet deze draad eigenlijk.
Wat bedoel je met de tachopuls zitten kijken die geeft altijd 15-20 eenheden meer aan dan de gereden snelheid.
Welke software versie is er op je MS5500 geinstalleerd
De achteruitrijaansluiting verteld je computer dat je autoachteruit rijdt. De Tachopuls kan geen negatief signaal afgeven wat achteruit zou impliceren. In pricipe werkt je systeem als je deze draad niet hebt aangesloten. Echter wanneer je achteruit rijdt met je auto denkt de NAV computer dat je vooruit rijdt. Dit geeft problemen met de kaartmatching. Dus het devies is deze draad zeker aan te sluiten. In tips en tricks staat hier wel wat handige info over.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: nog te rijden tijd die het systeem aangeeft verschilt me
Over hoeveel tijdverschil praten we eigelijk ????Henny schreef:Ik heb sinds enige tijd een VDO 5500 systeem in mijn Renault Espace zitten, op zich werkt het redelijk ik heb alleen wat problemen met de resterende rijstijd. Het systeem staat al op 0 minuten terwijl ik toch echt nog niet op de plaats van bestemming ben.
Door alle bedrading aan te sluiten zoals het in de handleiding staat dan werkt het systeem beter in de stad met korte ritjes waar je ook veel achteruit rijd.Henny schreef:Ik heb al eens bij de tachopuls zitten kijken die geeft altijd 15-20 eenheden meer aan dan de gereden snelheid.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 532
-
-
F930BT valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden
door Verwijderde gebruiker 127900 » 19 aug 2017 20:10 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 591
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 544
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1100
-