becker traffis high speed??!!

mariboto
Starting Member
Starting Member

becker traffis high speed??!!

Bericht door mariboto »

Hallo :) . ik ben nieuw hier maar heb al een paar maanden de traffic high speed, maar snap helemaal niet waar die
"high speed" voor staat, soms is het systeem zo langzaam dat ik 1 tot 1 1/2 minuut moet wachten totdat het een route binnen nederland heeft berekend.
Ook komt er soms geheel onverwacht een scherm dat ik de nav cd moet invoeren terwijl deze er nog gewoon inzit
Wat kan hier het probleem van zijn? :?: is het software matig of hardware?? Wanneer ik het syteem uit zet en daarna weer aan is het probleem meestal wel opgelost.
Voor de rest ben ik ( als het gewoon goed doet ) er uitermate tevreden mee.
Had eerst een ms 4100 maar heb spijt dat ik de becker niet 2 jaar geleden heb aangeschaft, werkt perfect, op sommige momenten na dan, is zèèr gebruiksvriendelijk en met dit systeem zit ik echt relaxed in de auto.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

In wat voor een merk/type auto zit de becker gemonteerd??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
2xtreem
Starting Member
Starting Member

Bericht door 2xtreem »

Hallo Mariboto, Ik heb sinds kort ook een Becker en heb hiervoor een VDO 4150RS gehad, Heb gemerkt dat de Becker inderdaad een stuk trager is dan mijn vorige (VDO4150)toestel, maar de Becker is klankmatig veel beter zowel het radio als het versterkergedeelte. Navigatie gedeelte heeft gelukkig voldoende volume ook bij het rijden op de snelweg is een announcement goed te verstaan en rijd ik nu meer op het gehoor.
Inderdaad het is relaxed rijden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

@2xtreem: Volgens mij heb jij een trafficpro 4720.... dit is een low speed en is niet (qua snelheid) te vergelijken met een vdo 4150 en zeker niet met de 7820 (highspeed) trafficpro van Becker.

Verder blijft mijn vraag dan ook nog staan in wat voor een merk/type auto is de Becker gemonteerd?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Castillio
Starting Member
Starting Member

high speed wel degelijk snel !!

Bericht door Castillio »

Volgens mij bedoelen ze dat de HighSpeed snel opnieuw een nieuwe route aanbiedt.
b.v. de weg waar je in moet is afgesloten, dus rij je door ; de High Speed komt vrijwel gelijk met de nieuwe route.
Bij mij duurt dat slechts enkele seconden !! :D
Ik heb de 7825 HS nu ± 5 maanden, en veel genavigeerd , ook onze vakantie naar Frankrijk, en ik kan alleen maar zeggen "SUPER apparaat !! " ; we hebben geen kaart nodig gehad. Ook kris kras door Parijs gereden ; even naar de Eiffeltoren....even langs Champs Elysee..... geweldig !
Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar dan zijn wijzigingen in het wegennetwerk niet doorgegeven of nog niet verwerkt in de software. Zo riep de mijne in Frankrijk steeds "hier rechts" terwijl er geen weg was op dat punt .... waarschijnlijk vroeger wel geweest. Op dat moment rij je gewoon door en binnen enkele tellen zit je gewoon weer op de goede route.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
2xtreem
Starting Member
Starting Member

Becker 4720

Bericht door 2xtreem »

Hallo Beckeronline,

Ik heb inderdaad een Traffic Pro 4720 en deze is gemonteerd in een Renault scenic van nov 2002
Ben overigens zeer content tot nu toe met de Becker en vind het jammer dat ik een jaar gelkeden niet meteen gekozen heb voor Becker. Heb nu nog een VDO 4150 in de aanbieding.
Overigens vindt ik het CIQ systeemgeldklopperij, De updates die ik thuis krijg bevatten niet altijd up to date informatie
Verder vind ik de aanduiding van de Becker bij afslagen van bijv. rotondes subliem, Kan VDO nog wat van leren.

De speedtraps, geven deze ook de snelheidscamera's weer en klopt het dat de aanduiding welke maximum snelheid voor een bepaalde snelweg geld, niet volledig is. Hoorde onlangs dat er ook voor de snelheids aanduiding dyn aangegeven wordt, hoe zit dat?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Re: Becker 4720

2xtreem schreef:Hallo Beckeronline,

De speedtraps, geven deze ook de snelheidscamera's weer en klopt het dat de aanduiding welke maximum snelheid voor een bepaalde snelweg geld, niet volledig is. Hoorde onlangs dat er ook voor de snelheids aanduiding dyn aangegeven wordt, hoe zit dat?
Ja de speedtraps cd geeft een piep bij nadering van een camera (mits deze uiteraard in databases staat!) verder geeft hij dan in het beeld aan welke maximum snelheid op dat gedeelte geld. Weet de databases de snelheid niet dan staat er 10 km in je beeldscherm. Met de speedtraps word er nooit dynamisch aangegeven. Dit is de std. speedlimiter welke er in de becker databases aanwezig zijn van navteq. Die geeft op snelwegen vaak dyn in beeldscherm weer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • speed pulse draad
    door heatmaster » 23 mei 2016 16:38 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 511
  • Becker Traffic Pro kaarten updaten.
    door petertje007 » 16 jul 2015 20:29 » in Vaste Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 2715
  • Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
    door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen
    Weergaves: 711
  • Becker Cascade 7944 navigatie bijwerken
    door SabineGaag » 09 dec 2018 16:01 » in Te Koop Gevraagd
    Weergaves: 1127
  • Becker Carminat 5000 doet niks meer.
    door Verstappen » 31 jul 2015 19:25 » in Renault
    Weergaves: 625
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Weergaves: 853

Terug naar “Vaste Becker systemen”