Sinds een paar dagen flikkert mijn beeld van mijn carin 520 systeem. Dit doet hij aleen maar als het ligt aan is.
Met flikkeren bedoel ik dat hij omschakeld van dim naar normaal licht. 5 sec gedimt en dan 1 sec normaal. dit blijft hij doen totdat ik de verlichting van de auto uit doe, en dan gaat hij weer naar normale verlichting
Iemand enig idee?
Patrick
flikkerend beeld carin 520
-
- Normal Member
-
- Moderator
In eerste instantie zou ik denken aan een loszittende verbinding van de verlichting naar de pc toe.
Dit kan natuurlijk aan beide kanten van de draad optreden.
Echter, als de interval exact 5seconden-1seconde en dan weer 5seconden-1seconde is zal het meer in de pc zelf zitten denk ik.
Dit kan natuurlijk aan beide kanten van de draad optreden.
Echter, als de interval exact 5seconden-1seconde en dan weer 5seconden-1seconde is zal het meer in de pc zelf zitten denk ik.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Patrick
waar heb jij de verlichtingsdraad van de Carin aangesloten in de auto
als jij hem achter de radio hebt gepakt dan loopt hij via de verlichtingsdimmer
de verlichtingsdraad kan je het beste pakken direct bij de achterlichten, als jij dit al hebt gedaan dan kan het een slechte verbinding zijn , maar met die exacte intervaltijd kan het de PC zijn zoals WMP schreef.
Topsport
waar heb jij de verlichtingsdraad van de Carin aangesloten in de auto
als jij hem achter de radio hebt gepakt dan loopt hij via de verlichtingsdimmer
de verlichtingsdraad kan je het beste pakken direct bij de achterlichten, als jij dit al hebt gedaan dan kan het een slechte verbinding zijn , maar met die exacte intervaltijd kan het de PC zijn zoals WMP schreef.
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Hide post links |
-
- Normal Member
Hij zit inderdaad achter de iso stekker. Kan even proberen hem aan te sluiten bij de achter lichten, en de verbindingen na te lopen. Zal ook nog even kijken of hij consistent blijft knipperen.
Patrick
Patrick
Hide post links |
-
- Senior Member
Je kan het ook even testen door je dashboard verlichting op maximaal te zetten. Dan weet je in iedergeval of daar het probleem vandaan komt.pwvandeursen schreef:Hij zit inderdaad achter de iso stekker. Kan even proberen hem aan te sluiten bij de achter lichten, en de verbindingen na te lopen. Zal ook nog even kijken of hij consistent blijft knipperen.
Patrick
Als dit werkt ontslaat het je niet van de verplichting om de verlichting op de juiste manier aan te sluiten
Hide post links |
-
- Normal Member
Fantom,
Heb de verlichting op maximaal gezet en toen was het inderdaad over. Bij een bepaalde intensiteit begon hij te knipperen.....
Hoe dan ook het werkt nu en ga dit weekeind hem op de correcte manier aansluiten daar op dashbord verlichting het niet geheel juist werkt.
Bedankt weer voor jullie hulp!!
Patrick
Heb de verlichting op maximaal gezet en toen was het inderdaad over. Bij een bepaalde intensiteit begon hij te knipperen.....
Hoe dan ook het werkt nu en ga dit weekeind hem op de correcte manier aansluiten daar op dashbord verlichting het niet geheel juist werkt.
Bedankt weer voor jullie hulp!!
Patrick
Hide post links |
-
- Moderator
Super dat het weer opgelost is, bedankt Topsport
Succes = vaker opstaan dan je valt