Hallo,
weet iemand of mijn Patrol 3.3 D uit 1984 in bezit is van een pulsdraad. Petri.de(bedankt Han) kent mijn auto helaas (nog) niet.
Mocht ik geen Pulsdrad hebben kan ik dan een puls opwekken? Ik zit te denken aan een fietscomputer-achtig iets.
Bedankt vast.
Groet,
Arno
Pulsdraad Patrol 1984
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Pulsdraad Patrol 1984
Ik denk dat je deze vraag beter in het NISSAN topic hat kunnen plaatsen.Arno Verwegen schreef:Hallo,
weet iemand of mijn Patrol 3.3 D uit 1984 in bezit is van een pulsdraad. Petri.de(bedankt Han) kent mijn auto helaas (nog) niet.
Mocht ik geen Pulsdrad hebben kan ik dan een puls opwekken? Ik zit te denken aan een fietscomputer-achtig iets.
Bedankt vast.
Groet,
Arno
Ik weet niet of jou auto een puls heeft maar je kan eventueel een pulsgever kopen in de handel.
Elke autoaudio zaak kan die dingen leveren.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Topic inderdaad maar even verplaatst naar de Nissan sectie.
Je hoeft (zoals Fantom al vermeldde) niet zelf een constructie te fabrieken, een pulsgever op één van de assen (bij voorkeur de cardanas) is niet zo gek duur, waterdicht gefabriekt en bewezen goed.
Dit natuurlijk wanneer er inderdaad geen puls in de auto zelf aanwezig is, hetgeen bij een Patrol 1984 best wel eens zou kunnen ontbreken.
Je hoeft (zoals Fantom al vermeldde) niet zelf een constructie te fabrieken, een pulsgever op één van de assen (bij voorkeur de cardanas) is niet zo gek duur, waterdicht gefabriekt en bewezen goed.
Dit natuurlijk wanneer er inderdaad geen puls in de auto zelf aanwezig is, hetgeen bij een Patrol 1984 best wel eens zou kunnen ontbreken.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1