Hallo,
Ik heb een probleempje met het calibreren van mijn DX-r52 in mijn audi a4 tdi 1996. De eerste onderdelen zoals.. GPS status, Contactslot aansluiting, achteruitversnelling (niet aangesloten), pulstest. gaan goed. als ik daarna een afstand moet rijden om het apperaat te calibreren gaat het mis. hoe ver ik ook rijd de balk blijft leeg! Waar kan dit aan liggen.
Ik heb mijn achteruitrij signaal echter niet aangesloten. Weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt...
DX-R52 Calibratie
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 sep 2004 14:46
-
- Senior Member
- Berichten: 224
- Lid geworden op: 15 sep 2003 00:07
zonder achteruit aansluiten staat je rijrichting achteruit, en kan ie niet calibreren.
gauw je achteruitsignaal aan (minimaal) de massa of op je 12v schakeling voor de achteruitverlichting.
nu zal je zien dat je balk volloopt omdat de rijrichting dan plots op vooruit staat, en de computer daar dus wel genoegen mee neemt
gauw je achteruitsignaal aan (minimaal) de massa of op je 12v schakeling voor de achteruitverlichting.
nu zal je zien dat je balk volloopt omdat de rijrichting dan plots op vooruit staat, en de computer daar dus wel genoegen mee neemt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
Kijk ook eens in het "Tips & Tricks" forum. Daar staat het e.e.a beschreven over het aansluiten van de achteruit.xgabox schreef:zonder achteruit aansluiten staat je rijrichting achteruit, en kan ie niet calibreren.
gauw je achteruitsignaal aan (minimaal) de massa of op je 12v schakeling voor de achteruitverlichting.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |