DX-R52 Calibratie

audia4rijder
New Member
New Member

DX-R52 Calibratie

Bericht door audia4rijder »

Hallo,

Ik heb een probleempje met het calibreren van mijn DX-r52 in mijn audi a4 tdi 1996. De eerste onderdelen zoals.. GPS status, Contactslot aansluiting, achteruitversnelling (niet aangesloten), pulstest. gaan goed. als ik daarna een afstand moet rijden om het apperaat te calibreren gaat het mis. hoe ver ik ook rijd de balk blijft leeg! Waar kan dit aan liggen.
Ik heb mijn achteruitrij signaal echter niet aangesloten. Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xgabox
Senior Member

Bericht door xgabox »

zonder achteruit aansluiten staat je rijrichting achteruit, en kan ie niet calibreren.

gauw je achteruitsignaal aan (minimaal) de massa of op je 12v schakeling voor de achteruitverlichting.

nu zal je zien dat je balk volloopt omdat de rijrichting dan plots op vooruit staat, en de computer daar dus wel genoegen mee neemt :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Bericht door Fantom »

xgabox schreef:zonder achteruit aansluiten staat je rijrichting achteruit, en kan ie niet calibreren.

gauw je achteruitsignaal aan (minimaal) de massa of op je 12v schakeling voor de achteruitverlichting.
Kijk ook eens in het "Tips & Tricks" forum. Daar staat het e.e.a beschreven over het aansluiten van de achteruit.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”