Betse mensen,
Heb van het weekend een 6 disc CD wisselaar voor m'n VDO MS 4200RS gekocht en ingebouwd. Ben er op zich heel erg blij mij, maar ik heb de volgende 2 problemen sinds de wisselaar er in zit:
1- Tijdens het rijden valt het systeem uit zich zelf uit. Hij zegt uit het niets " Bye, Bye" en gaat over op standby.
2- Het systeem start niet meer automatisch op bij het starten van de auto en gaat ook niet van zelf uit bij het uitzetten van de auto (alfa 147). Ik moet -em handmatig aan en uit zetten.
Allebei de problemen heb ik sinds het weekend en na het inbouwen van de wisselaar.
Ik heb voor de rest nix veranderd aan de bedrading. Ik heb enkelt de wisselaar bij geprikt. Ik ben dus ook niet aan de andere bedrading geweest.
Heb een van jullie enig idee hoe dat kan??
Ik hoor het graag...
VDO MS 4200RS valt spontaan uit na inbouwen van wisselaar
-
- New Member
-
- Senior Member
Kan haast niet anders dan dat er een stekker niet goed contact maakt. (de contact plus komt niet aan op het toestel)
Haal de radio er even uit en duw de stekkers maar even aan, we horen het wel.
Haal de radio er even uit en duw de stekkers maar even aan, we horen het wel.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik denk dat Han gelijk heeft. Het lijkt erop dat je ISO stekker niet goed in je radio zit.
Ik neem aan dat je de ISO stekker los hebt gemaakt toen je de wisselaar ging aansluiten
Ik weet niet precies hoe het met de VDO MS4200RS is maar de meest autoradio's vinden het niet fijn als je onder spanning er iets bij zet of af haalt. Dus als je gaat werken aan je radio + rand app. altijd zorgen dat de spanning van het toestel af is.
Ik neem aan dat je de ISO stekker los hebt gemaakt toen je de wisselaar ging aansluiten
Ik weet niet precies hoe het met de VDO MS4200RS is maar de meest autoradio's vinden het niet fijn als je onder spanning er iets bij zet of af haalt. Dus als je gaat werken aan je radio + rand app. altijd zorgen dat de spanning van het toestel af is.
Hide post links |
-
- New Member
Het was inderdaad de ISO kabel die los zat....
Of je stopt de stekker er in......
Bedankt voor de tip...
Of je stopt de stekker er in......
Bedankt voor de tip...
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1211
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 445
-
-
F930BT valt met enige regelmaat uit tijdens het rijden
door Verwijderde gebruiker 127900 » 19 aug 2017 20:10 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 602
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 825
-
-
Navigatie-systeem inbouwen VW-GOLF(cup) van 2015
door ffocus01 » 17 apr 2017 10:42 » in Aankoop advies -
Reacties: 3