Ik kan van een particulier een MFD navigatiesysteem kopen. Ik ben op zoek naar de 'D' versie.
De verkoper zegt een D-versie te koop te hebben, en wil hier 550 euro voor hebben. Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede aanbieding, en ik vond dit bedrag dan ook aan de lage kant.
Omdat ik voor m'n werk momenteel in het buitenland zit, kan ik het systeem pas aan het einde van maand afhalen, in de tussentijd heb ik een aantal vragen gesteld aan de verkoper omdat ik twijfel aan de versie van het aangeboden systeem.
Ik vroeg de verkoper of het systeem DX cd's leest, dit was niet het geval volgens de verkoper. Ik dacht; sh*t, geen D-versie dus

Meteen de verkoper een mailtje terug gestuurd waarin ik aan geef dat er overal op internet te vinden is dat een D versie wél DX cd's leest!
Hij antwoorden mij vervolgens dat de D-versie problemen heeft met DX cd's(deze zouden kunnen haperen), vandaar dat hij non-dx cd's bijlevert.
Kan dit? Kan het aparaat wel non-dx cd's lezen?
Is het wellicht een C versie welke geupgrade is naar een D versie, en daarom geen DX cd's leest?
(of leest de C versie ook gewoon dx cd's?)
Kortom, ik weet nu niet meer wat ik moet geloven..
Somebody, help!