blokkade invoeren?

magriet
Junior Member
Junior Member

blokkade invoeren?

Bericht door magriet »

goedenavond forumleden
ik heb weer eens een vraag: is het ook mogelijk om bij een wegopbreking een soort blokkade in te voeren zodat, als je dus niet de richting uit kunt die je wilt, je niet steeds teruggestuurd wordt naar die blokkade?
Mijn zoon heeft zo'n pocketnavi van de Aldi en die kan dat nl. wel.
Als voorbeeld een wegreconstructie in Hengelo, je moet verplicht een andere richting op en de navi probeert je maar steeds weer terug te sturen.
En dan meteen aar de tweede vraag erin gooien: we hebben nu ook de flitspaalservice, werkt perfect alleen hebben we een fout geconstateerd: in Klarenbeek geeft hij bij de flitspaal aan dat je maximaal 80 mag rijden, dit is fout, het moet 50 km zijn.
alvast weer bedankt voor het meedenken, groeten
Margriet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Ik weet niet of je met kaarten van Navteq of van TeleAtlas rijdt, maar je kunt de snelheidsfouten (de maximum snelheid) melden bij de desbetreffende databaseleverancier. Zij geven namelijk ook snelheden aan in hun database. Of de flitspaalinformatie gebruik maakt van deze informatie of dat ze zelf die gegevens hebben weet ik niet, maar zo weet je in ieder geval dat het in de database van Navteq / TeleAtlas goed staat.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wmp
Moderator
Moderator

Bericht door wmp »

Erg lastig ja, ik neem ook wel eens een iets andere weg omdat ik dat prettiger rijden vind, en het systeem je maar steeds terug proberen te sturen, al dan niet via slinks tussenweggetjes.

Een druk op de ALT knop geeft meestal wel een goede oplossing.
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • code invoeren
    door abelkabel » 17 okt 2016 15:34 » in Renault
    Reacties: 4