hello,
weet iemand hoe men op Audi Plus systeem tmc moet uitschakelen, heb namelijk een tweedehands gemonteerd waar blijkbaar een tmc tuner was op aangesloten, en ik krijg nu steeds bij het opstarten de melding geen tmc geinstalleerd
alvast bedankt
TMC uitschakelen op mijn Audi Plus systeem
-
- Starting Member
-
- Junior Member
Hallo,
TMC melding uitschakelen kan, maar dit moet via de dealer gebeuren met de VAG diagnose apparatuur. Dit houdt in dat je Navi + wel op de K-diagnose moet zijn aangesloten.
groet,
Jan Kees
TMC melding uitschakelen kan, maar dit moet via de dealer gebeuren met de VAG diagnose apparatuur. Dit houdt in dat je Navi + wel op de K-diagnose moet zijn aangesloten.
groet,
Jan Kees
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Junior Member
Aan je postcode te zien woon je in de omgeving van Delft.
Ik heb redelijke ervaringen met Wittebrug in Leidseveen. Zorg er wel voor dat je een monteur te spreken krijgt. Receptionisten denken vaak dat ze veel weten en zijn snel geneigd om te zeggen dat iets niet kan, tenminste dat is mijn ervaring.
Mocht het niet lukken dan werkt er bij de Audi dealer in Alkmaar een monteur die vrijwel alles van dit onderwerp afweet.
Groet,
Jan Kees
Ik heb redelijke ervaringen met Wittebrug in Leidseveen. Zorg er wel voor dat je een monteur te spreken krijgt. Receptionisten denken vaak dat ze veel weten en zijn snel geneigd om te zeggen dat iets niet kan, tenminste dat is mijn ervaring.
Mocht het niet lukken dan werkt er bij de Audi dealer in Alkmaar een monteur die vrijwel alles van dit onderwerp afweet.
Groet,
Jan Kees
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- New Member
hallo,
bij mijn navi plus moet je met het contact aan, de hele unit uitschakelen.
daarna de rechterselectietoets en de vlag toets ingedrukt houden,en dan de unit weer aanzetten.
dan kom je in een scherm waar je de tmc box kan uitschakelen.
vervolgens reageert de naviplus nergens meer op ( dit klopt!!! ).
weer uitzetten en 30 sec wachten en weer aanzetten en alles werkt weer naar behoren.
als je dan een bestemming selecteerd moet je tmc symbool rechtsonderin groen zijn, dan is hij uit hoe rarar het ook klinkt.
rood is aan en groen is uit
succes.
hallo,
bij mijn navi plus moet je met het contact aan, de hele unit uitschakelen.
daarna de rechterselectietoets en de vlag toets ingedrukt houden,en dan de unit weer aanzetten.
dan kom je in een scherm waar je de tmc box kan uitschakelen.
vervolgens reageert de naviplus nergens meer op ( dit klopt!!! ).
weer uitzetten en 30 sec wachten en weer aanzetten en alles werkt weer naar behoren.
als je dan een bestemming selecteerd moet je tmc symbool rechtsonderin groen zijn, dan is hij uit hoe rarar het ook klinkt.
rood is aan en groen is uit
succes.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Reacties: 0
Weergaves: 610
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 867
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2547