Heb een update gedaan van 2.5 naar 2.9 stond 2.5 op en werkte goed maar nu als ik de NAV knop indruk van de navigatie dan geeft ie ''Navigatie niet bedienbaar'' ??? Herkent geen enkel cd meer en af en toe krijg ik wel druk ok maar meer niet dan wordt het schermpje helemaal zwart??
kan ook niet naar de vorige versie 2.5 meer gaan want daar reageert ie niet op reageert op geen enkele cd meer
Phillips Rc959 Rc759 Probleem
-
- Junior Member
-
- Senior Member
ff spanning er een minuutje af dan nog een keer proberen, spanning van en radio er afhalen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
ja dat heb ik gedaan wel 20 minuten gewacht maar nog steeds hetzelfde probleem kan de rc759 uberhaupt wel de 2.9 aan? wil hem weer terug zetten maar lukt ook niet???
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
Als er 2.5 opzit, kan er ook 2.9 opgezet worden.
Voor de goede orde toch even de vraag of je wel een goede (originele) CD gebruikt hebt.
En natuurlijk de ongetwijfeld overbodige opmerking dat er, nadat de CD in de computer gestopt is pertinent niks met knoppen of wat dan ook gedaan mag worden. Ook niet met je contactslot en zo.
Dat upgraden kan vervolgens zomaar een stief kwartiertje duren bij deze wat oudere, en dus trage computers.
Succes,
JW
Als er 2.5 opzit, kan er ook 2.9 opgezet worden.
Voor de goede orde toch even de vraag of je wel een goede (originele) CD gebruikt hebt.
En natuurlijk de ongetwijfeld overbodige opmerking dat er, nadat de CD in de computer gestopt is pertinent niks met knoppen of wat dan ook gedaan mag worden. Ook niet met je contactslot en zo.
Dat upgraden kan vervolgens zomaar een stief kwartiertje duren bij deze wat oudere, en dus trage computers.
Succes,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Junior Member
ja echt een orginele van een vriend van mij geleend een mo3029 kwam van zijn pc3000 was hetzlefde als mijn systeem volgens vdo
Maar wat nu ik heb in andere forums gelezen dat zoiets wel eens voorkomt maar bij mij is het constant zoeen melding
Maar wat nu ik heb in andere forums gelezen dat zoiets wel eens voorkomt maar bij mij is het constant zoeen melding
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1132